gerardbaart
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 nov 2007
Goedendag, Ik heb een10 jaar oude acer laptop. Hier wilde ik chrome OS flex op zetten
Volgens handleiding ( https://www.androidplanet.nl/nieuws/chrome-os-flex/) usb stick gemaakt en op nieuw opgestart
Ik krijg keurig een melding "your system is repairing itself, please wait" met een timer die terug loopt van af 5 minuten.
Na 5 minuten zwart beeld, korte flikkering en begint het timertje weer op 5 minuten. ik dacht dat het bij installatie proces hoort maar na 6-7 keer herstart van het timertje en geen vordering denk ik toch dat er wat mis is.
nu zie ik bij opstarten van de laptop , Acer logo in beeld en erboven kort een melding
[ERROR] : crdyboot/src/disk. rs0242: disk write failed: lba_start=30425087, size in bytes 512, err: Error { status: WRITE_PROTECTED, data: ( ) }
dus toch foutmelding maar geen idee hoe ik dit op moet lossen.
Het gaat om een acer aspire E 15 ( E5-521-85G6)
AMD A8-6410
AMD radeon R5 graphics
8 GB DDR3L memory
8 GB SSD+ 1000GB hybrid HDD
ik hoop dat iemand mij kan helpen,
in ieder geval alvast bedankt voor meedenken!!
Volgens handleiding ( https://www.androidplanet.nl/nieuws/chrome-os-flex/) usb stick gemaakt en op nieuw opgestart
Ik krijg keurig een melding "your system is repairing itself, please wait" met een timer die terug loopt van af 5 minuten.
Na 5 minuten zwart beeld, korte flikkering en begint het timertje weer op 5 minuten. ik dacht dat het bij installatie proces hoort maar na 6-7 keer herstart van het timertje en geen vordering denk ik toch dat er wat mis is.
nu zie ik bij opstarten van de laptop , Acer logo in beeld en erboven kort een melding
[ERROR] : crdyboot/src/disk. rs0242: disk write failed: lba_start=30425087, size in bytes 512, err: Error { status: WRITE_PROTECTED, data: ( ) }
dus toch foutmelding maar geen idee hoe ik dit op moet lossen.
Het gaat om een acer aspire E 15 ( E5-521-85G6)
AMD A8-6410
AMD radeon R5 graphics
8 GB DDR3L memory
8 GB SSD+ 1000GB hybrid HDD
ik hoop dat iemand mij kan helpen,
in ieder geval alvast bedankt voor meedenken!!