Opgelost ComboBox met List

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Goedenavond,

Loop nog tegen een probleem op :-(

Als hij inleest met CattegorieCB werkt goed, maar de bron van gegevens heeft 18 kolommen.
We hebben hier als test-file 4 genomen.
Waar ik tegenaan loop is:
Stel dat we hier 7 kolommen met data hebben
En wil alleen kolom 1-4 en kolom 7 overzetten.
Met Union(.Range zou dat kunnen, maar met Resize zit je (dacht ik) vast aan kolommen aan elkaar.
Klopt dit?
Is er een manier om toch bv. kolom 1-4 en kolom 7 over te zetten met Resize?

Bovenstaande probleem hierboven opgelost zie voorbeeldje.

Blijft over en hier zou ik het niet zo weten.
Bij het zoeken onder CategorieCB staat:

Code:
Data = Filter(Evaluate("transpose(if(" & "DBase!" & .Range("K9:K" & lRowDBase).Address & "=" & CattegorieCB.Value & "," & "DBase!" & .Range("H9:H" & lRowDBase).Address & ",false))"), False, 0)

Dit werkt perfect, zolang de Categorie gegevens uit een cijfer bestaat.
Maar zou tekst moeten zijn en geeft hierbij gelijk de fout aan: "Typen komen niet met elkaar overeen"Fout #13

Hoe kan ik deze filter zo aanpassen dat hij (ook) met tekst filtert?

Iemand nog een idee?

Bijlagen

Probeer eens met deze.
Code:
Data = Filter(Evaluate("transpose(if(" & "DBase!" & .Range("K9:K" & lRowDBase).Address & "=" & IIf(IsNumeric(CattegorieCB.Value), _
        CattegorieCB.Value, Chr(34) & CattegorieCB.Value & Chr(34)) & "," & "DBase!" & .Range("H9:H" & lRowDBase).Address & ",false))"), False, 0)

Dat " &amp" heb ik ook al een aantal keren gehad bij het plaatsen van code op deze site.

Warm Bakkerteje thanks het werkt :)
Zowel voor tekst als voor nummeric
Liep nog tegen een klein foutje aan, als je een Categorie probeert die niet voorkomt in de DBase van Bedrijven.
Ook weer opgelost.
pffff heeft wat energie gekost maar dankzij jullie er uiteindelijk toch uit gekomen.
Trakteer op een biertje :)
Nogmaals bedankt en fijne avond verder.
Dutch

Bijlagen

Graag gedaan en een frisdrankje ben ik ook al tevreden mee hoor. :)

Terug
Bovenaan Onderaan