Contactpersonen exporteren (2007)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric_Daleboudt

Kascommissielid
Lid geworden
6 aug 2001
Wie weet hoe je in Outlook 2007 contactpersonen exporteert.

Als je weet hoe het equivalent van adresboek.wab heet en waar het staat ben ook al een eind.

Eric.

Hier b.v..

1) Kies Bestand - Importeren en exporteren.
2) Selecteer de optie Naar een bestand exporteren uit de lijst en klik op Volgende.
3) Selecteer Microsoft Excel uit de lijst en klik op Volgende
4) Selecteer de map Contactpersonen en klik op Volgende.
5) Voer een pad en bestandsnaam in en klik op Volgende.
6) Klik op Voltooien.
7) Start Excel en open het aangemaakte bestand.

Wie weet hoe je in Outlook 2007 contactpersonen exporteert.

Als je weet hoe het equivalent van adresboek.wab heet en waar het staat ben ook al een eind.

Eric.

Of het adresboek (wab) nog voorkomt hangt niet af van de outlook- maar van de windows-versie.
Onder welke windowsversie?

Bedankt

@Hanna:
Bedankt, zal nooit wennen aan die onlogische aanpak van Bill Gates.
Maar dankzij jou hulp is het nu gelukt.
By the way, weet jij of dat terug te zetten is.
Ctrl + S was opslaan, doet nu iets met tekst.

@Ommeren
Denkt dat je je vergist. Wab was en is van Outlook Express, ongeacht je Windhoos versie.

@Ommeren
Denkt dat je je vergist. Wab was en is van Outlook Express, ongeacht je Windhoos versie.

Tja, je moet maar eigenwijs willen wezen nietwaar ..... Outlook Express komt in Vista helemaal niet meer voor joh. en WAB dus ook niet
Dus wat wil je nou

- Wie weet hoe je in Outlook 2007 contactpersonen exporteert.
- Als je weet hoe het equivalent van adresboek.wab heet en waar het staat ben ook al een eind......

Je hebt het niet goed begrepen.
- Outlook Express heet in Vista 'Windows Mail'
- In Vista is er een apart onderdeel 'Contactpersonen', het 'Adresbook' is vervallen en het daarmee verbonden WAB-bestand komt daarin niet meer voor.
- In Outlook 2007 is er géén koppeling meer me het windows-adresbook (wab), als je op het 'boekje' klikt in de werkbalk van Outlook2007 ga je naar de gegevens van contactpersonen in het pst-bestand van Outlook zélf.

Nou, Ommeren, je kunt het ook wel een beetje vriendelijker uitleggen.

Beste van Ommeren

Je denkt de wijsheid in pacht te hebben, echter niets is minder waar.

Ben geen fan van Bill Gates. Het lijkt mij toe dat je gelijk hebt, dat contactpersonen in pst staat. Maar daar gaat het niet om.

Vista kreeg Windows Mail, de voorloper van Live Mail ( en opvolger van Outlook Express ) en die kent inderdaad geen Gebruiker.wab meer, zover ik kan zien. (maar ik weet ook niet alles)

Hanna gaf een perfecte reactie, zoals bij Helpmij meestal gebeurd. Jou reactie was onjuist en overbodig. En aangezien Live Mail de opvolger is van Outlook Express, is het dus ook daar blijkbaar gedaan met gebruiker.wab. Dat had ik nog niet ontdekt.

Of Outlook Express het nog doet in Vista, heb ik nog niet geprobeerd.
Of Live Mail het doet in 98 of ME moet ik nog proberen.

Dus of gebruiker.wab er is is afhankelijk van je mail cliënt en niet je OS. Dat Bill Gates je opscheept met zijn Email, Internet, zip en andere programma's is niet mijn schuld.

Heb verder geen behoefte aan een reactie van jou.:thumb:

Ik ging enkel in op jou vraag hoe je contactpersonen uit Outlook exporteert en met name het tweede deel van je vraag: het equivalent van .......
Mijn enige beweegreden was duidelijk te maken, dat er geen koppeling meer is tussen Contactpersonen in Outlook2007 en een evt. voorkomend wab-bestand.
Dus ook niet als je met Outlook2007 onder xp (met OE) werkt.

Wat mij betreft inderdaad einde discussie

Laatst bewerkt:
Het lukt me nog niet

Wil even in het kort proberen aan te geven wat mijn probleem is.

Heb contactpersonen kunnen exporteren, maar ze staan er niet allemaal in.

Mijn vriendin heeft outlook2007 en dat geeft het volgende probleem.

Als ze mij een mailtje stuurt naar mijn gmail account gaat het vaak mis. Blijkbaar heeft ze ooit een mailtje gestuurd met als adres ....@gmal.com

En nu:
Ikke@gmail.com en ikke@gmal.com komen geen van beide voor in contactpersonen, terwijl met auto aanvullen ze wel komen. Waarom hij de ene keer gmail gebruikt en de andere keer gmal, schiet mij maar lek.

Eigenlijk wil ik alleen gmal verwijderen, maar ik kom er niet bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan