Dvd-speler ophangen aan muur / lcd met dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

marsmannetje

Meubilair
Lid geworden
31 dec 2000
Ik heb in mijn slaapkamer een flat screen aan de muur hangen.
Nu wil ik een dvd-speler erbij nemen, alleen heb ik het probleem dat ik een dvd-speler niet kan neerzetten, vanwege een gebrek aan ruimte.
De dvd-speler moet dus hangen.
Nu lijkt het me niet verstandig om een standaard dvd-speler op te hangen.

Ik zat dus een beetje op internet te zoeken en kwam de volgende dvd-speler tegen:
http://www.bol.com/nl/p/elektronica...81873/index.html?Referrer=ADVNLTWE00202000099

Deze is alleen 135 euro en ik vroeg me af of het niet verstandiger is om een nieuw scherm te kopen waar al een dvd-speler in zit.
Ik wil namelijk voor een andere kamer toch een schermpje kopen, waar ik verder totaal geen eisen aan stel.
Ik heb alleen het gevoel dat een goedkoop schermpje en deze dvd-speler goedkoper is, als een grotere (en betere) tv met ingebouwde dvd-speler.
Op mijn slaapkamer wil ik toch wel een scherm van rond de 70 cm. (dat heb ik nu namelijk ook)

Vragen:
1. Zijn er nog andere dvd-spelers die ervoor gemaakt zijn om plat opgehangen te worden?
Zo ja: welke?

2. TV met ingebouwde DVD, of los: wat zouden jullie doen?

Laatst bewerkt:
Gevonden

He Marsmannetje,

Ook ik was op zoek naar een dvd speler die je aan de muur kon hangen. Ik was in eerste instantie terecht gekomen bij Grundig maar na het zien van een zeer teleurstellende review op YouTube ben ik direct afgehaakt.

Per toeval ben ik terecht gekomen op een forum waar een LG DVD speler stond afgebeeld die je zowel kon laten staan als hangen.
De speler zag er echt superhip uit.
Zie: http://www.kieskeurig.nl/dvd-speler/lg/dvs450h/reviews/239725/

Ik heb hem besteld en ik moet zeggen dat het echt een ongelofelijk gaaf ding is, prachtig beeld geeft, een geweldig design heeft en heel betaalbaar is. Ik heb de DVD via kieskeurig geselecteerd en gekozen voor de winkel NORROD.
Het type van de speler is trouwens: LG DVS450H

Succes! :thumb:

He Marsmannetje,

Ook ik was op zoek naar een dvd speler die je aan de muur kon hangen. Ik was in eerste instantie terecht gekomen bij Grundig maar na het zien van een zeer teleurstellende review op YouTube ben ik direct afgehaakt.

Per toeval ben ik terecht gekomen op een forum waar een LG DVD speler stond afgebeeld die je zowel kon laten staan als hangen.
De speler zag er echt superhip uit.
Zie: http://www.kieskeurig.nl/dvd-speler/lg/dvs450h/reviews/239725/

Ik heb hem besteld en ik moet zeggen dat het echt een ongelofelijk gaaf ding is, prachtig beeld geeft, een geweldig design heeft en heel betaalbaar is. Ik heb de DVD via kieskeurig geselecteerd en gekozen voor de winkel NORROD.
Het type van de speler is trouwens: LG DVS450H

Succes! :thumb:
Super! Eindelijk iemand die hem heeft.
(ik heb al wat winkels bezocht, maar nergens hebben ze hem)

Mag ik je nog wat vragen over het uiterlijk:
Hij is vast heel glimmend (zo komt ie althans over), maar hoe zit het met lampjes en dergelijke? Ik zie op het plaatje bij kieskeurig dat er bescheiden 'play' staat, maar was als hij uit staat?
Alleen een standby-lampje ofzo?

(ik kan me in mijn slaapkamer altijd nogal ergeren aan licht dat van apparatuur afkomt, terwijl ik wil slapen)

Verder heb je geen nadelen gevonden?

Super! Eindelijk iemand die hem heeft.
(ik heb al wat winkels bezocht, maar nergens hebben ze hem)

Mag ik je nog wat vragen over het uiterlijk:
Hij is vast heel glimmend (zo komt ie althans over), maar hoe zit het met lampjes en dergelijke? Ik zie op het plaatje bij kieskeurig dat er bescheiden 'play' staat, maar was als hij uit staat?
Alleen een standby-lampje ofzo?

(ik kan me in mijn slaapkamer altijd nogal ergeren aan licht dat van apparatuur afkomt, terwijl ik wil slapen)

Verder heb je geen nadelen gevonden?

Hoi Marsmannetje,

Het is een wereld van verschil of je hem nu ziet op de foto of in het echt. In het echt is de DVD speler 10 maal zo mooi (zonder te overdrijven).

Ik verwacht trouwens dat deze DVD speler niet lang op de markt zal blijven (puur een gevoel) omdat deze speler maar een kleine groep mensen aanspreekt (de speler valt buiten de standaard vormen).

Hij is echt supermooi glimmend. Net zo glimmend als een zwarte piano die je weleens in een concertzaal ziet.

De toetsen zijn heel bijzonder. Ze branden allemaal blauw. De aan en uit toets hoef je heel licht aan te klikken en de overige toetsen zijn "tiptoetsen" en kleuren blauw.
De lampjes branden trouwens alleen als de dvd speler aan staat. Een zogenaamde Standy By stand is er niet. Dus je hebt er geen last van als je slaapt.

De dvd speler kun je aanzetten met zowel de hand als de afstandsbediening. De afstandsbediening is klein, handig en overzichtelijk. Ontvangst van de DVD van afstandsbediening naar de speler is uitstekend te noemen.

Wanneer je er een dvd in wil doen druk je op de Eject knop. In het midden schuift een paneel van rechts naar links. Dat is echt leuk om te zien. Met gemak druk je de DVD (lichtjes) in de speler.

Verder heb ik geen enkel nadeel/probleem of what so ever kunnen ontdekken.

Ik heb de speler gekocht bij Norrod computers:
http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=34514

Ik ben er echt heel blij mee. Ik hoop dat jij net zo blij zal zijn als ik :D

Groetjes,

no.nonsens (Anthony)

Laatst bewerkt:
je hebt me overtuigd!
Ik heb em besteld, nu wachten tot ie op voorraad is. Ik ben benieuwd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan