• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Eewigdurende kalender, alle dagen onder elkaar

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

jefkeh

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2014
Hoi,
Ik had graag een eeuwigdurende kalender gemaakt met al de dagen onder elkaar, te beginnen met maandag als eerste dag.
Elke week zou 7 dagen moeten zijn, begin de 1ste van de maand op een woensdag dan moet maandag en dinsdag leeg blijven.
Ik heb wel iets gevonden maar daar begint de 1ste op een woensdag. Er zijn de normale kalenders met de dagen naast elkaar, die formules heb ik eens geprobeerd maar da lukt me niet.
In bijlage een bestand, werk met office 365.
Alvast bedankt
Groeten

Bijlagen

Zou je in je voorbeeldje eens de gewenste uitkomst handmatig neer willen zetten? Ik ben het spoor even bijster.

Waar moet de tabel mee beginnen? De eerste van de maand, of standaard met een maandag?

Die doorlopende van SNB, dat zoek ik.
Wat moet ik nu doen om dit voor het hele jaar te maken op 1 tabblad
Alvast bedankt

Waarom zou je dat willen ? Als je het maandnummer in $E$2 wijzigt komt je vanzelf in de volgende maand terecht.

Wel, wat is daar dan mis aan te verstaan ?
Kijk maar eens goed naar het bestand van snb, dan zie je duidelijk wat er bedoeld wordt en gevraagd wordt.
Weekdagen vast zetten vanaf maandag ,dinsdag,..... en daarnaast dan de datums plaatsen.
Begint de 1ste op woensdag of later blijven de dagen daarboven leeg.

Terug
Bovenaan Onderaan