Opgelost Galax TAb A6 staat in talkback hoe schakel ik dit uit ?

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Beste forum leden Ik heb een probleem met mijn tablet A6 deze staat nu in talkback dat is niet de bedoeling Ik wil de talkback uitschakelen maar het is mij nog niet gelukt. (ik snap niet hoe hij daar komt te staan ?? ) Ik heb al een aantal filmjes bekeken maar daar staan allemaal talkback op het scherm behalve bij mij ik zie dat nergens iets staan om uit te zetten
Ik heb al zo wat alles geprobeerd bij Instellingen /toegankelijkheid maar bij mij staat daar nergens iets van talkback
ook vind ik de app nergens bij staan waar zou ik moeten zoeken ??talkback Heb ook eens bij zoeken gekeken maar ook niet
kan die ergens anders staan ??
 
Opgelost ik had moeten kijken bij spraak assistent ik zag nu net het kleine teken staan van toegankeklijkheid
en dan staat daar uitschakelen ik dacht toch echt dat dit talkback was ?? maar het blijkt hier te staan als voice assistent misschien handig voor anderen ik zet de vraag op opgelost
 
Talkback! Teh horror!

Echt een drama om dat uit te zetten omdat je de juiste bewegingen en aanrakingen moet doen om bij de on-off switch van die instelling te komen. De makkelijkste oplossing is gewoon om een muis aan te sluiten op je USB-C. Dan kan je gewoon met de muis overal op klikken.
 
OK maar het is gelukt nu het was bij mijn tablet ik vind het vreemd hoe dat er in komt ik ga dit toch niet zelf gebruiken ??
maar goed het is opgelost nu bedankt voor uw reactie
e de waele
 
Terug
Bovenaan Onderaan