Opgelost Google Chrome - live webcams bekijken

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Zelfs een upgrade naar Windows 11 geeft geen verbetering voor Google Chrome.
Dus maar weer terug naar Win 10

Misschien maar even een verse installatie doen. Ik denk dat er meer speelt op je computer dan je denkt. En mogelijk misschien zelfs malware? Of een brakke driver?

ik denk dat ik aan een verse installaie niet ontkom, helaas. Al is het maar om zekerheid over de oorzaak te constateren. Wel werk voor een paar uren om weer alles netjes naar wens in te stellen.

Wat een optie zou kunnen zijn om te kijken wat er misgaat als je een YouTube-video die niet werkt probeert te openen, is om dit vanuit de browser te debuggen vanuit de Netwerk-tab. Maar dan moet je wel weten waar je naar moet kijken en wat er precies gebeurt. Elke download, of elke chunk van een streaming zie je hierin voorbij komen, en ook de nodige statuscodes. Misschien zou je hier iets kunnen vinden wat het tegen kan houden. En dan is het nog zozeer de vraag of je er wat mee kan.

Maar gezien je problemen, die ik niet zomaar met elkaar kan rijmen, denk ik dat een herinstallatie toch het beste is. Het kan zijn dat bepaalde (oude) software conflicteert met elkaar.

Nadat ik alle moed verzameld had heb ik mijn laptop opnieuw geïnstalleerd.
Resultaten:
1. Kleine besturingsprobleempjes opgelost.
2. Het bekijken van livestreams zonder inloggen in mijn gmail-account-A werkt
3. Het bekijken van livestreams met inloggen in mijn gmail-account-A WERKT NOG STEEDS NIET !

Verdere onderzoeken:
4. Het bekijken met inloggen in mijn gmail-account-A van een andere laptop WERKT OOK NIET !

5. Het bekijken van livestreams met inloggen in mijn ANDER gmail-account-B WERKT WEL

Naast 2 laptops onder Windows gebruik ik ook een iPhone (gmail-account-A)
Ik krijg nu het vermoeden dat pogingen om te syncroniseren met Apple apparaten het probleem veroorzaakt. ???
Omdat de laptop en de iPhone ingelogd zijn in een ander account vindt er dus geen sync plaats.

Mijn vermoeden is dat er iets mis is bij Google. Of werkt het ook niet op meerdere apparaten met jouw account?

Zoals ik probeerde uit te leggen heb ik op een ander Windows apparaat hetzelfde probleem met het gmail-account-A datzelfde wordt ook gebruikt op de iPhone.

Dan moet je je pijlen richten op Google. Blijkbaar speelt er iets in jouw account, waardoor jij dat niet kan kijken. Mogelijk een leeftijdsverificatie die je moet uitvoeren?

Ik heb mijn account ook al eens gereset, zonder resultaat. Het blijft een raadsel en tevens een uitdaging.
Syncen is niet noodzakelijk in mijn situatie.

Hoe gereset? Sommige video's geldt op YouTube een leeftijdsrestrictie. Als je die niet hebt doorgegeven dan zou je de video's niet kunnen bekijken. Mogelijk heeft die videomaker dat voor de bewuste video ingesteld.

Dat is het enige wat ik mij kan indenken in deze situatie, omdat het enkel op een account speelt en op meerdere apparaten.

De instellingen van het account resetten.

Bijlagen

• 2024-09-25_170349.jpg
    2024-09-25_170349.jpg
    36,8 KB · Weergaven: 5
Dat heeft geen betrekking op je probleem. Ik raad aan om naar mijn bericht te kijken.

Werkt deze gebeurt wel?
Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.

Ingelogd in account B werk deze ook net als de mijne. Maar in account A (default voor mij) werkt dit niet

Dan zal er waarschijnlijk een instelling staan die de eigenaar van de video ingesteld heeft. Blijkbaar wilt die misschien niet dat zijn video's elders worden ingevoegd.

En dan lijkt het er ook nog eens op dat Google per abuis een onduidelijke foutmelding geeft..

Maar is dan wel gmail-account afhankelijk. ????
Zou kunnen, als het een leeftijdsrestrictie heeft, die je niet bevestigd hebt met je ID of CC.

Misschien ben ik wat eigenwijs of mis ik kennis maar eenzelfde links dragen goed zowel in Firefox en Edge. Alleen niet met Chrome met aanmelding naar een specifiek account van Gmail. Deze situatie is voor beide Windows laptop dezelfde.
Mij inzicht blijft dat de mogelijke oorzaak een conflict is tussen Microsoft en Apple mbt Chrome.

Gezien het echt account gebaseerd is lijkt mij dit heel erg sterk. Ik denk anders dat je de vraag bij Google moet neerleggen. In de topic komen we blijkbaar niet echt heel ver, dan speculeren, terwijl mijn verwachting wel erg naar Google lijkt te verwijzen.

Ik zal proberen dit eens bij Google aan te kaarten.
Met dank voor het sparren :)

Terug
Bovenaan Onderaan