Gratis programma voor muziek te downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo,

Ik zou graag een muziekprogramma willen waar je veel muziek kan vinden en kan downloaden. Liefst gratis en zo veilig mogelijk. En ook dat je meerdere downloads ter gelijke tijd kunt doen. Liefst met een goede downloadsnelheid. Limeware, Bearshare, Cabos, Frostwire...allemaal geprobeerd maar er is altijd wel iets dat tegenvalt. Of te wel heb ik niet genoeg keuze, of gaat het traag en maakt het zelfs geen verbinding. Wie weet er nog eentje? Ik weet dat je youtube-mp3.org kan gebruiken maar dat is liedje per liedje en vrij lastig dus :(

Misschien via het BitTorrent-protocol met µTorrent?

Maar via YouTube downloaden is veiliger en legaal.

Ja daarom zou ik het liefst een Youtube add-on willen voor google chrome en/of Firefox. Heb er al veel gedownload maar je word steeds doorgestuurd naar een site en dan moet je liedje per liedje downloaden. Vroeger had ik een goeie firefox add-on maar die is niet up-to-date zag ik net. Bedankt voor de tip maar met µTorrent download ik niet zo graag sorry. Zoals jij en ik als zei liefst via youtube :D Weet er iemand toevallig dan geen youtube mp3 download add-on voor firefox en/of google chrome dat zou eventueel ook goed zijn (zonder omleidingen naar een site) :p

Vraag verplaatst vanuit multimedia>mp3

Maar via YouTube downloaden is veiliger en legaal.

Het downloaden van films en muziek is sowieso legaal in Nederland.

Het beste en snelste gaat dat nog altijd via een usenet account.
Kijk eens of je internet provider een news server biedt.
Die kun je dan gebruiken via een keur aan usenet clients.
Zelf gebruik ik daarvoor Spotnet.

Als je internet provider geen news server biedt kun je altijd nog een abonnement op een usenet account nemen.
Die zijn er al voor nog geen € 1,50 per maand.

Laatst bewerkt:
1. Free YouTube to Mp3-Converter
2. PirateUX-1010

Allebei heel handig en probleemloos. Bij PirateUX-1010 (alleen losse liederen, geen albums) is eenmalige registratie vereist. Zeer groot aanbod, zeer snelle downloads.

OK :p bedankt ik ga alles uitproberen en wat het beste gaat, ga ik proberen. Ik laat nog iets horen. @Edmoor ik ben niet van Nederland maar van België :D

Hallo, ik heb PirateUX uitgeprobeerd maar ik zat vast toen je je gsm-nummer moest geven. ondanks het programma er toch heel goed uitziet geef ik men gsm-nummer niet. Heb bij registraties teveel slechte ervaringen gehad waardoor ik dit niet meer durf te riskeren. De Free YouTube to Mp3-Converter heb ik uitgeprobeerd van DvdVideoSoft en die werkt goed. Hopelijk was het de goeie want er waren er meer. Ik denk dat hierbij de vraag is opgelost....maar andere tips zijn nog altijd welkom natuurlijk :thumb:

Laatst bewerkt:
Je zou ook eens SoulseekQt (freeware) kunnen proberen.

Het grootste pluspunt is het zeer ruime aanbod aan muziek. De meeste gebruikers delen albums in mappen, zodat je niet op zoek hoeft te gaan naar individuele tracks. De zoekresultaten worden gesorteerd op snelheid en beschikbaarheid. De kwaliteit van de geluidsbestanden (MP3 (+ bitrate), FLAC, etc.) wordt ook netjes aangegeven.

Het nadeel is dat wanneer je zelf niets deelt de kans groot is dat gebruikers waar je iets van wilt downloaden je kunnen bannen. De snelheid ligt ook lager t.o.v. nieuwsgroepen, maar het aanbod maakt dit mijns inziens meer dan goed.

http://www.youtube-mp3.org/ = idd goed en supersnel maar dan moet ik liedje per liedje downloaden. Ytd downloader heb ik het niet zo naar mijn zin. Het is weer liedje per liedje. Wat dat SoulseekQT betreft het gaat verschrikkelijk traag !!! Wel een ruim aanbod maar als ik 2 uur nodig heb voor 1 liedje...ajajaaj dan zijn we alwrrtr 1 jaartje verder haha. Maar toch bedankt voor de tips allemaal. Zo te zien is er geen programma dat je zo met een simpele klik kan downloaden en met snelheid :( jammer

Laatst bewerkt:
Sommige downloads gaan inderdaad langzaam via Soulseek, maar "2 uur voor een liedje" heb ik zelf nooit meegemaakt. Meestal zijn er meerdere personen online die hetzelfde delen. Gaat het traag, probeer het dan via iemand anders. De snelste peers met vrije slots staan bovenaan de zoekresultaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan