horizontale dunne lijn op beeldscherm laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

bianca79

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Hoi,

Ik heb sinds 2 weken ongeveer een dunne lijn (ik denk 1 of 2 mm dik) op het beeldscherm van mn laptop, gewoon een rechte lijn van de ene naar de andere kant, ongeveer 3 cm vanaf de bovenkant. Hij verschijnt al als witte lijn tijdens het opstarten en gaat dan niet meer weg.

Wat zou het kunnen zijn en hoe duur is dat ongeveer om te laten repareren?

Groetjes en bedankt,

Bianca

Een stel Dode Pixels of het resultaat van een verandering in een .dll Opstart-Bestand...

In het eerste geval heb je een nieuw beeldscherm nodig, dan kun je beter gelijk een nieuwe laptop kopen...

In het tweede geval moet je erachter zien te komen welk bestand het veroorzaakt... geeft de laptop fouten aan als hij eenmaal opgestart is ?
En zie je op je bureaublad wel iconen door de witte streep ?

Marco.

Ik krijg na opstarten geen foutmeldingen, soms gebeurd er wel iets raars, dan start ie niet op, dan moet ik tijdens het opstarten handmatig uitzetten, en weer opnieuw de AAN-knop indrukken zeg maar. Geen idee of dat iets met die streep te maken kan hebben?

De lijn liep net tussen de icoons door, dus heb er 1 versleept en op die lijn gezet, de lijn loopt dan OVER de icoon heen. Maar niet overal wit zie ik! De lijn is op sommige plekken een beetje blauw of grijsachtig.

Ja dus dan kan ik beter een nieuwe kopen, is dat repareren zo duur dan? Wel jammer... heb em pas sinds april 2006...

Groetjes

Laatst bewerkt:
Als de lijn over de iconen heenloopt, ligt het aan je beeldscherm. Ik weet niet of het uberhaut wel mogelijk is een laptop scherm te herstellen... wat je eventueel nog kunt doen
is proberen Windows opnieuw te installeren en kijken of het dan nog is, je kunt ook even
naar de computer winkel gaan en kijken of het nog binnen de garantie valt, en vragen wat hun er eventueel nog aan kunnen doen.

Marco.

Als het toch om dode pixels moest gaan. Zoek dan eens op het internet. Er bestaan programma's die je het gevoel geven dat de pixels toch niet dood zijn.

zoals Undead pixel 2.2

Hoi, en hebben meerdere mensen zo'n undeadpixel programma gebruikt? is dat echt betrouwbaar??? niet dat ineens mn hele laptop aan gort ligt...
groetjes

Hoi, en hebben meerdere mensen zo'n undeadpixel programma gebruikt? is dat echt betrouwbaar??? niet dat ineens mn hele laptop aan gort ligt...
groetjes

Ik heb het van een site die erg betrouwbare programma's levert. Laptop aan gort is weinig kans toe, maar als je het liever hebt kan je altijd eens goegelen om gebruikerservaringen te lezen.

oke dank je wel voor de tip! :thumb: ik vroeg het omdat ik er verder niks vanaf weet

Ik heb dat programma bij m'n laptop gebruikt, en het hielp! Het was toen een groene ''hot-pixel'' (die de hele tijd aanblijft). Laat dat programma een uurtje of 4 draaien, en dan heb je kans dat ie weg is.

maar dat was 1 vervelende pixel als ik het goed begrijp? bij mij gaat het om een doorlopende lijn over de volle breedte van mn scherm
ik heb dat knipperende dingetje van dat undeadpixelprogramma op 1 stukje van de lijn gezet, maar het gaat niet weg... helaas.... zijn er ook van die programma's die een hele lijn kunnen weghalen?

Dat weet ik niet. En ik kan je helaas niet verder helpen. Misschien de profs die er wat op weten?

waarschijnlijk scherm defect.

terug naar de winkel ,wacht tot het druk is , verhef je stem en eis garantie. :D

soms lukt dat.

Een stel Dode Pixels of het resultaat van een verandering in een .dll Opstart-Bestand...

In het eerste geval heb je een nieuw beeldscherm nodig, dan kun je beter gelijk een nieuwe laptop kopen...

In het tweede geval moet je erachter zien te komen welk bestand het veroorzaakt... geeft de laptop fouten aan als hij eenmaal opgestart is ?
En zie je op je bureaublad wel iconen door de witte streep ?

Marco.

Dag ik heb hetzelfde probleem met zo'n lijn maar mijn laptop geeft wel errors bij het opstarten van dll bestanden kan je mij aub helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan