Iphone Digitale klok

Jaylinn

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2017
Hallo allemaal,
Als ik s'nachts mijn iPhone 15 pro op zijn zijkant op de lader leg, verschijnt de digitale klok.
ik vind het fijn om de digitale klok de hele nacht zichtbaar te laten.
Is er dan geen kans op inbranden?
Bedankt voor het lezen van mijn vraag ;)

Nee, geen kans op inbranden.
Het is wel zo dat Apple bepaalde maatregelen heeft genomen om dat tegen te gaan.

Laatst bewerkt:
Hallo krullenbol,
Bedankt voor uw reactie :)
Hier en daar lees ik op internet wel dat het voor langere tijd prima kan … maar ‘langere tijd’ is dat 1-2 uur of net zo als ik zou willen +/- 8 uur vandaar mijn twijfels :rolleyes:

Een iPhone 15 met iOS 11? Lijkt me stug, de Stand-By modus is pas bij iOS 17 uitgebracht :). Bovendien vraag ik me af of iOS 11 al was ingericht op werken met OLED schermen. Maar ik gebruik het ook al een tijdje (sinds iOS 17 dus op een 14), en geen problemen mee.

Vanáf iOS 11….

Heb je je eigen tekst wel gelezen? Hoe kan een behoorlijk verouderd besturingssysteem 9iOS 11) iets beschermen waarvan het het bestaan niet weet? Dit OS verscheen in 2017 samen met de iPhone 8. Die had een hoop, maar géén OLEd scherm.

Staat in de tekst, heb jij die wel gelezen?

Nauwelijks. De kop zei mij al genoeg. Enniewee, ik denk dat TS wel genoeg flauwekul gehoord heeft. Punten zijn gemaakt. :).

Ik heb toch nog een vraag,
Om de zoveel tijd verdwijnt de klok en verschijnt het bureaublad voor enkele seconden.
Daarna komt de klok weer terug, en dit gaat de hele nacht door.
Telkens verlicht dit de slaapkamer dat vind ik wel irritant. Is dat te verhelpen?
En ja de stekker van de magsafe lader zit er goed in:)

Laatst bewerkt:
Klok niet gebruiken :). De iPhone geeft meldingen als er nieuwe berichten zijn van apps waarvoor dat is ingesteld. Wil je die niet zien, dan zul je die meldingen dus per app uit moeten zetten, in ieder geval zodanig aanpassen dat ze niet meer op het hoofdscherm verschijnen.

OctaFish,
De stille modus en de niet-storen modus staan aan, en het zijn ook geen meldingen van apps; het is de oplaadmelding.
En ja, als ik de klok niet gebruik, blijft de iPhone stil; deze licht 's nachts niet meer op. Ik schiet er alleen niks mee op.

Terug
Bovenaan Onderaan