Opgelost kan docx niet openen

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Bij deze. Wél oppassen met gevoelige informatie :D.
 

Bijlagen

  • Stageverslag1.part1.rar
    2 MB · Weergaven: 8
  • Stageverslag1.part2.rar
    2 MB · Weergaven: 3
  • Stageverslag1.part3.rar
    2 MB · Weergaven: 2
  • Stageverslag1.part4.rar
    2 MB · Weergaven: 2
  • Stageverslag1.part5.rar
    2 MB · Weergaven: 2
  • Stageverslag1.part6.rar
    2 MB · Weergaven: 2
  • Stageverslag1.part7.rar
    1,2 MB · Weergaven: 5
Wat TS al zei, bij het proberen te plaatsen op Helmij krijg je de melding dat het bestand te groot is.
Kan je hier bij?
 
@OctaFish . Jazeker. Maar verder zie je normaal gesproken iets leesbaars in de fileheader. Denk aan document properties, naam e.d. Die zien we hier ook niet, dus daarom denk ik aan een versleuteling.\

En ja. 1 versleuteld bestand is vreemd. Dus ik gaf niet voor niks de tip om het originele systeem te scannen.
 
Dat staat helemaal niet ter discussie; het gaat er mij om dat al je eieren in één mand leggen je mogelijkheden nogal beperkt. Er zijn meerdere personen die willen en kunnen helpen; waarom zou je a) die niet in staat stellen om mee te helpen en b) het hele proces nodeloos vertragen als het, zoals nu, niet lukt? Mij ontgaat op deze manier ook de lust om nog verder te helpen, zeker ook omdat TS nu in alle talen zwijgt. Wellicht omdat TS ervan overtuigd is dat als het edmoor niet lukt, het niemand zal lukken?
Ik heb toch een "google drive" koppeling gepost zodat iedereen het kon bekijken.
sommige leden hebben het bestand gewoon gedownload.
 
Kijk eens met een hex-editor wat de fileheader zegt. Mogelijk kun je op basis daarvan het juiste bestandstype achterhalen. -> https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_file_signatures

Aan TS. Scan de pc waar dit document vandaan komt eens met een goede anti-virus. Want geen leesbare informatie in een Word document zou wel eens kunnen duiden op een besmetting met een cryptolocker of iets dergelijks.

Verder zou ik in afwachting van meer gegevens even heel voorzichtig omgaan met bestanden afkomstig van de betreffende pc.
Moeten dan niet alle of toch meerdere bestand onleesbaar zijn ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan