Kapot geheugen of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb ik net gedaan.. er zit geen pinnetje naast en ik heb ook al verschillende keeren een andere pinnen voro de usb aansluiting geprobeert (heb er 3) geeft ook bij alel 3 problemen..

Nou, als jij zegt dat je alles goed hebt aangesloten dan kunnen er mijn inziens 2 oorzaken zijn n.l.

een defect moederbord
een defect in de aansluitingen van je systeemkast

Volgens mij heeft het niets met het geheugen te maken

maakt het nu nog uit of je iets in de usb-poort / audiopoorten doet?
Dus heb je ook problemen als je de poorten alleen aansluit op het moederbord, maar er verder niets mee doet?

jep, Als de stekkertjes erin zitten.. doe hij het mniet. ookal zit er geen microfoon of heatset of toetsenbord of wat dan ook aan.. hij start niet op, Defecte aansluiting.. ja, het kan de voeding zijn. Na deze geheugen omruil gaat me hele pc erheen als het dan niet werkt en dan komen we wel tot een oplosing...\

het is alleen handig als ik het zo als wist.. dan hoefd me hele pc e rniet heen.. dus als iemand nog een segestie heeft un je altijd roepen :)

oke, ik heb nu eme geuheugen.. niet kapot dus.. video kaart ook niet en ik heb er een andere voeding op aangesloten. het enige war overblijft is de harddisk en de processor dus ik doe er nu een andere harddisk in..

oke, ik heb nu eme geuheugen.. niet kapot dus.. video kaart ook niet en ik heb er een andere voeding op aangesloten. het enige war overblijft is de harddisk en de processor dus ik doe er nu een andere harddisk in..

Hoi,

Dat heeft allemaal geen zin, je moet het zoeken in het moederbord of systeemkast. Als ik een gokje mag wagen dan gok ik op een defect van de front USB kabels die in je systeemkast zitten.

Hoi,

Dat heeft allemaal geen zin, je moet het zoeken in het moederbord of systeemkast. Als ik een gokje mag wagen dan gok ik op een defect van de front USB kabels die in je systeemkast zitten.

OPGELOST, ik heb ff tijdelijk een 8gb hardeschijf erin gedaan en windows geinstaleert. nu op die harddisk geen problemen:):)

dus het was de hardisk.. Bedankt voor jullie tijd en reacties :)

lightnings

zou wel heel vreemd zijn:
Kapotte harde schijf die alleen kapot is als je usb-poort aan sluit....

hey, het heeft uit eindelikk nisk met front usb en fornt audio.. ik ebn er zojuist achter gekomen dat als i hem aan zet gaat het goed.. zet ik hem uit en dan weer aan is fout... maar doen ik de voeding uit(de stroom er helemaal af) en dan doe ik hem aan.. gaat alles goed dus .. mischien voor de volgende alvast. start je windows blokje voor blokje op en heel langzaam.. Dan is je harddisk kapot en wik je othc in windows moet jij je voeding uit drukken en later weer aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan