Krakend geluid timer geluid bij afloop

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Ik zoek een download van een piep (kookwekker van de Action) gedurende een minuut met wav-extensie. Gevonden https://pixabay.com/sound-effects/piep-33489/ maar geeft een irriterende krak. Veel meer downloads op deze site geven een krak.

Wie weet een goed 'schoon' geluid/download?

Je voorbeeld werkt bij mij zonder de genoemde "krak".

Ja, logisch. Je hebt altijd mensen die geluk hebben en waar alles wel goed werkt. Helaas schiet ik daar niets mee op. Ik heb het geopend met diverse apps en blijft kraken. Aan het begin valt het mee, maar het einde is krak, krak, krak en nog eens krak. Windows probleemoplosser geprobeerd en opnieuw opstarten helpt niet.

Volgens mij is dat geen geluk maar zit die krak kennelijk niet in dat wav bestand.
Dat bedoelde ik er mee te zeggen.

Ja, daar heb je 100% gelijk aan maar dat lost niets op. Ik heb het nu van de monitor naar de speakers gezet maar dat lost niets op. Dan zal de geluidskaart defect zijn. Maar goed, W10 wordt door MS toch om zeep geholpen.

Bedankt, ik heb er genoeg van, want dan ben je weer een dag kwijt om dit op te lossen.

Gebruik je de standaard (windows) drivers voor je geluidskaart ? Ik zal zo ook kijken via een W10 machine hoe die het afspeelt, ik laat het je weten.

EDIT: ook op de oude W10 pc, geen problemen ..

Laatst bewerkt:
Op mijn Windows 10 VM werkt het ook zonder de krak.

Ook hier zonder enig probleem dat ie afspeelt.

Ja, daar heb je 100% gelijk aan maar dat lost niets op. Ik heb het nu van de monitor naar de speakers gezet maar dat lost niets op. Dan zal de geluidskaart defect zijn. Maar goed, W10 wordt door MS toch om zeep geholpen.

Bedankt, ik heb er genoeg van, want dan ben je weer een dag kwijt om dit op te lossen.
Om zeker te zijn dat het aan je geluidskaart kan liggen , probeer die link eens op een andere pc, of kij of je drivers up to date zijn.

Op de nieuwe W11 pc is het geluid goed. Komt dat geluid van W10-pc van de NVIDA-kaart?
Die heeft altijd al problemen veroorzaakt.

Terug
Bovenaan Onderaan