Lenovo P12 bugs?

Status
Niet open voor verdere reacties.

broek76

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2012
Goedemiddag,

Mijn Lenovo tablet heeft oa de volgende problemen:
- in het instellingen menu zijn bepaalde functies niet beschikbaar en bij het aantikken van andere sluit hij instellingen helemaal af.
- Play Store download geen nieuwe apps en update andere apps ook niet.
- systeem updates downloaden niet.

Apps werken verder wel gewoon en hij heeft ook gewoon internet. Kan hem dus ook niet resetten naar fabrieksinstellingen (die functie doet het niet). Weet iemand een oplossing?

Mvg Ron

Dank je voor je fijne reactie. Heb veel geprobeert maar niets lijkt te werken ook een harde reset lukt niet.
Als ik in instellingen accounts & synchroniseren aantik sluit hij instellingen gewoon af.
Iemand anders?

Wellicht dat de werkwijze van #2 in dit filmpje je kan helpen.
Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.

Je raakt dan wel persoonlijke data kwijt.

Laatst bewerkt:
Dank voor je reactie.
Ik heb dat geprobeerd maar krijg een leeg menu en kan dus niet kiezen voor een reset. Geen idee waarom.

Onbruikbaar en geen garantie meer >Android opnieuw installeren (Custom rom) kan rechtstreeks op Tablet of vanaf een pc.
Tablet > Bootloader ontgrendelen
Pc > Android SDK Platform-Tools for ..... en Android versie(Custom rom) downloaden.

garantie is zeker nog een optie, probleem is dat ik hem eigenlijk niet kan missen en ik mijn account niet kan verwijderen. voelt niet prettig hem op te sturen met account er nog op.

Ik heb al enkele jaren een Lenovo tablet.
Nog nooit een probleem mee gehad.

Heb je gewoon mazzel, heb ook een paar kennissen met Lenovo producten die er niet blij mee zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan