Livestream NOS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat eerste, daar moet ik me dan echt eerst in verdiepen.
Ik heb geen VPN
NOS vorige week al een bericht gestuurd, nog geen antwoord gehad.

Vreemd vind ik dat op de laptop van mijn vrouw de stream wel goed gaat.

Dat eerste, daar moet ik me dan echt eerst in verdiepen.
Ik heb geen VPN
NOS vorige week al een bericht gestuurd, nog geen antwoord gehad.

Vreemd vind ik dat op de laptop van mijn vrouw de stream wel goed gaat.
Je kan ook een techneut (iemand handig in je familie misschien) laten kijken, en mogelijk kan die een conclusie trekken?

Ligt dus niet aan/ bij de NOS maar aan het grafische deel i.c.m., kijk eens in de eventvwr of er iets over is te vinden.

Even Googlen. Maar dan moet je wel weten wat je waar moet zoeken. Niet echt een topadvies van Pier.

Ik betwijfel sterk of je daar wat kan vinden.

Zou het, eventueel, aan mijn grafische kaart kunnen liggen.? Ik heb een screenshot gemaakt.

scr.gif

Dan zou je ook last moeten hebben bij andere sites.
Eigenlijk zou je moeten meten hoe groot de pakketjes zijn van de NOS vergeleken met andere sites. En kijken wat een ping uithaalt naar de hostname waar ze vandaan komen.

En dat kon je in die twee minuten niet zelf even uitzoeken? We willen best helpen, maar laat ook zelf even wat zien.

In die twee minuten kon ik niet zo snel iets vinden over een onderwerp waar ik nog nooit van gehoord had. Maar ik ga wel verder zoeken.

• Leuk
Waarderingen: Aar
Je moet ook weten waar de streaming vandaan komt. Hoeft niet per se NOS.nl te zijn.
het zijn dingen die je kan uitzoeken, en ik weet niet over het verband houdt. Puur iets om naast elkaar te leggen of je verbanden ziet.

Ik ben eigenlijk ook benieuwd of je geen Proxy of VPN gebruikt. M.a.w.: Zijn de ip-adressen (IPv4) wel gelijk op je laptop met je andere apparaten in huis?

Nog niet in de eventvwr gekeken? zit in je notebook want bij je ega gaat het goed.

Er zijn verschillende opties om naar de livestream van de nos te kijken niet alleen via de website nos.nl

App van nos of npo
Website npo.nl

Chrome >nos.nl/npo.nl >Rechtsboven drie puntjes >Opslaan en delen >Pagina installeren als app >Installeren.

Er zijn verschillende opties om naar de livestream van de nos te kijken niet alleen via de website nos.nl

App van nos of npo
Website npo.nl

Chrome >nos.nl/npo.nl >Rechtsboven drie puntjes >Opslaan en delen >Pagina installeren als app >Installeren.
Ja, dank je wel. Ben ik nu ook aan het doen. Daar is het beeld af en toe wazig maar niet dat het steeds vastloopt bij nos.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan