Nero 9 Essentials gratis downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje compleet pakket? Restricties?
Ga altijd denken als een bedrijf zoals NERO gratis wat aanbied.....

Hoi !

Tja, 55 Mb...

Essentials, het is hetzelfde pakket wat wel op nieuwe PC's c.q. laptops geinstalleerd staat, of cadeau krijgt bij een nieuwe brander in retail-verpakking.

Maar: het doet wat het moet doen, zonder toeters en bellen.

Greetz,

Harry.

Wat een rommel. Ik kan enkel data branden en aaaaalle andere functies hebben gewoon doodleuk de melding dat ik de volledige versie moet kopen. Bah. Weel heel erg "essentials".

Wat een rommel. Ik kan enkel data branden en aaaaalle andere functies hebben gewoon doodleuk de melding dat ik de volledige versie moet kopen. Bah. Weel heel erg "essentials".
Is Nero Burning ROM wel volledig te gebruiken (qua brandmogelijkheden)?

Ik denk het wel. Ben niet verder dan de SmartStart gegaan. Ben nu de 14-dagen volledig werkende trial aan het downloaden ipv de eeuwigwerkende "essentials".

Hoi !

Probeer es Ashampoo Burning Studio 9.5.

Ik heb wel een gratis licentie voor je.

Greetz,

Harry.

Essentials werkt prima om een data- of muziek-cdtje te branden maar daar houdt het wel mee op :).

En die trial is niet veel beter want bovenop het feit dat hij stopt met werken na 14 dagen hebben ze nog is besloten om ELKE keer je op een knop klikt, een "nag screen" naar boven te toveren.

Dan nog liever de Essentials kopen. Die had ik voor 10€ en die 'zeurt' niet zo :).

Dus ook slechts data en muziek, niet eens een image?

Image lijkt me nu ook wel, das helemaal basic.

De essentials zijn nu blijkbaar gratis en daarvoor heb je al evengoed een freeware alternatief. Dat kopen is nooit goed, behalve als je aandelen bij Nero hebt natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan