Oplaadpunten van Tomtom verbergen werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter LWM
  • Startdatum Startdatum

LWM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Ik wil van de oplaadpunten in mijn tomtom af. Heb dit al eens eerder als topic geplaatst, maar geen oplossing gevonden. Die oplossing heb ik nu wel op internet gevonden, maar het werkt niet. De procedure is: ga naar 'Instellingen', dan naar 'uiterlijk', dan naar 'toon poi-lijsten op kaart', dat aanklikken en dan staat daar 'oplaadpunt' met de optie 'verberg´. Dat klik ik aan, maar die oplaadpunten blijven gewoon staan, ook na herstart!
o

Bij mijn weten werken er geen tomtom medewerkers bij HelpMij :). Ik zou deze vraag dus in ieder geval ook bij de helpdesk van TomTom neerleggen. Zelf gebruik ik TomTom niet meer; vroeger werkten de Toon/Verberg opties in ieder geval uitstekend. (Wellicht is het afhankelijk van de gebruikte versie?)

Menu-->Weergave-->POI's op de kaart-->EV-punten, kies om te verbergen. (iets dergelijks, in ieder geval)
Engels:
Menu-->Appearance-->POIs on map-->EV points, choose to hide. (something like that, anyway)

Zo moet het inderdaad, alleen werkt het niet. Heb op een beoordelingsforum me daar negatief over uitgelaten, en heb een mail van tomtom ontvangen om contact op te nemen. Moet ik nog doen. Te druk geweest.

Terug
Bovenaan Onderaan