Oplossing bad-pool-header

Status
Niet open voor verdere reacties.

UNIEKAAS

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2001
Hallo,wie o wie heeft de oplossing voor het bovenstaand probleem...dit is opgetreden na een stroomstoring..de pc start iedere keer nog op tot het scherm waar je de keuze kan maken met pijltjes op je toetsen,naar veilige modus,opnieuw starten,terug naar recente instelingen,vga modus enz.enz.
Wat ik ook selecteer iedere keer komt dit scherm tevoorschijn,zelfs starten met f8 doetie niks....groetjes peter....delfgauw

Hoi,
wat moet ik me precies voorstellen bij die stroomstoring? Door het hele stroomcircuit v.h. huis m.a.w. is toen alles uitgevallen in huis of alleen de pc?

hallo Mik,alleen de pc is dus onderbroken..spanningslof viel uit....gisteren ook nog bijnee computershop geweest hier in de buurt,en die zei laat hem maar rustig een paar uur aan en afsluiten ,hij repareert zelf alle bestanden...dat heb ik ook gedaan maar na een aantal keren (7x)kwam het blauwe scherm tevoorschijn met bad pool header..dus daar blijft hij dan ook opstaan...daar kom ik dus ook niet verder mee...jij nog een suggestie??
bij voorbaat dank voor het reageren...peter.........

Als het zó makkelijk was
die zei laat hem maar rustig een paar uur aan en afsluiten ,hij repareert zelf alle bestanden...
dan had die shop zelf geen bestaansrecht meer, was zeker een wannabe ICT'er.
Als Engels geen probleem voor je is kun je dit eens ff lezen hier wordt globaal uitgelegd wat de fout in 't algemeen inhoudt. Als je een overspanningspiek naar je pc hebt gehad kan het probleem zowat vanalles zijn (kapot geheugen,voeding,schijf,mobo,opgeblazen condensators ga zo maar door) m.a.w. je hele pc kan naar de filistijnen zijn. Ik weet niet of je een kennis/vriend hebt die iets verstand heeft van hardware of bekend is met het bouwen/onderzoeken van pc's dan zou ik die er eens laten kijken iig niet door die wannabe v.d. computershop.
Van hieruit durf ik er verder geen uitspraken over te doen omdat ik niet weet wat die stroomstoring evt. heeft aangericht.
Hoop voor je dat 't meevalt maar ik wens je iig veel succes verder.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan