Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van boven staande info wordt ik altijd een beetje kriebelig,gezien de laatste zin.This download creates a self-booting DOS diskette to run the DFT utility. The Drive Fitness Test (DFT) provides a quick, reliable method to test SCSI and IDE hard disk drives, including Serial-ATA IDE drives. The Drive Fitness Test analyze function performs read tests without overwriting customer data. (However, Drive Fitness Test is bundled with some restoration utilities that will overwrite data.)
Dat schiet niet echt op(However, Drive Fitness Test is bundled with some restoration utilities that will overwrite data.)
Goede beslissing,dit moet je even op je gemak kunnen doenNet na overleg besloten om hier vrijdag mee verder te gaan als we weer thuis zijn.
Op deze manier kan iedereen nog even z'n ding doen op de p.c. vandaag.
Al wat hier wordt voorgesteld brengt op geen enkele manier de data in gevaar,dus maak je daar geen zorgen om.Wou dat ik een nieuwe p.c had staan dan werd het iets makkelijker om met deze oude te stunten en dingetjes te proberen.
vanmorgen een bluescreen melding gekregen (blijft maar heel kort staan helaas) en kunnen lezen dat deze stopfout werd veroorzaakt door NV4_DISP.
Tsja,geen merk dus het zegt mij niets.Wat ik kan vinden op de site van Bol is " Freecom 3,5" Black Harddrive - 400GB " normaal €99 en nu €69.
Als je Mijn Documenten,Mail,Adresboek en de Favorieten op cd brandt hab je denk ik alles,of is er sprake van meerdere accounts?En nee ik heb geen meerdere partities op m'n schijf.
Freecom is dacht ik een bedrijf wat van alles leverd,maar geen hardeschijf-fabrikant.Volgens mij is Freecom wel een merk???
Wil de p.c eigenlijk best wel weer schoon neer zetten, maar dan vantevoren wel nog even m'n foto's en andere "belangrijke" dingen ergens opslaan
Het lijkt een driver fout te zijn en ik weet niet of je dat met een repairinstallatie oplost.en kunnen lezen dat deze stopfout werd veroorzaakt door NV4_DISP.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.