Pinterest foutmelding

femke98

Meubilair
Lid geworden
16 dec 2006
Wanneer ik mijn pinterest koppel aan mijn website, lukt dit goed.
Maar, als Pinterest daarna mijn artikelen wil koppelen krijg ik deze melding:
Some of your product link values don't match the verified domain associated with this account.

XML feed: Up-to-date • Gegenereerd: 1 minuut geleden - 263 producten geschreven in tijdlijnbestand
Configuratie van externe feed: Productenfeed geconfigureerd voor gegevensopname op Pinterest
Status van externe synchronisatie: Verwerking mislukt • 53 minuten geleden

Dat klinkt natuurlijk tegenstrijdig.

Ik kan nergens vinden hoe ik dit oplos en hopelijk weet iemand hier dat wel.

Ik heb mijn website geclaimd, dat is het nu net! Daarom schreef ik dat het tegenstrijdig is.
Ik zal je artikel wel doornemen, maar de claim ligt er, kan er een screenshot van maken eventueel.

Er staat bij dat de verwerking mislukt is. Blijkbaar komen die producten niet overeen met je website URL die in de feed staat en de domein die je geclaimed hebt? Heb je dat al gecontroleerd? Het kan zelfs dat hij moeite heeft met een subdomein die je eventueel ook moet claimen, als je dat nog niet gedaan hebt.

Er staat "some" oftewel hij heeft 263 artikelen succesvol verwerkt. Vergelijk die lijst eens met je website. Er zouden er dan 1 of meer moeten missen.

Het kan zelfs dat hij moeite heeft met een subdomein die je eventueel ook moet claimen, als je dat nog niet gedaan hebt.
Het is een subdomein. Ik had al gezocht en ik kwam artikelen tegen waarin stond dat Pinterest geen subdomeinen goedkeurt. Maar wat mij betreft klopt dat niet (meer), want bij mij is het goedgekeurd. Daarom is het zo raar.
De artikelen kloppen met de website URL, ik zal nog eens kijken.

Terug
Bovenaan Onderaan