Probleem met wifikaart laptop Toshiba

Dizzylizzy

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2013
Berichten
123
Hallo,
Laptop toshiba Satelite C50 B 154 . Netwerkkaart qualcomm atheros ar956x
In apparaatbeheer staat het met geel ! ; bij installeren driver blokkeert het halverwege installatie.
Er staat wel een melding in details van kaart : Windows kan driver niet installeren enz.. ...... code 52
Ik heb een usb wifi Nano Dwa 131 aangesloten waarmee ik wel internet heb.
Laptop draait onder windows 8.1 na installatie nieuwe harddisk, want win 10 bleef hangen tijdens installatie, ik vermoed door die netwerkkaart.
Bij de minste update win 8.1 loopt laptop vast.
Kan iemand me helpen om de juiste driver te vinden aub ? of hoe ik dit probleem kan oplossen ?
alle hulp is welkom. Dank bij voorbaat,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo, ja de support website heb ik hoor ! maar bij het installeren van de juiste driver loopt het vast.
En schreeuwen ? ik schreeuw toch niet ... Sorry ik begrijp het verkeerd zeker ?
Ik heb de juiste driver van die website, Maar noppes, op het eind van isntallatie ervan loopt het vast. Dus ....
En als ik driver update laat zoeken, vindt hij het wel, en installeert de driver, met hetzelfde resultaat op het eind loopt het vast. De kaart verschijft wel in apparaatbeheer samen met de Dlink , dus herkend .. maar werkt niet.
Dank voor je reactie
tot hoors ....
 
Schreeuwen is door een mod al opgelost.

Loop de logboeken eens na.

Alleen melden dat de boel vastloopt kan niemand wat mee, foutcodes zoals 0x00000000 of de naam van het bestand wat de oorzaak is wel.
 
Hallo, ok dat begrijp ik, maar ik krijg geen foutcode, gewoon scherm blokkeert, en ik moeet laptop terug opstarten, dan herstart hij normaal, . Ik heb gisteren de installatie van win 8.1 hernomen vanaf nul. Ben nu de updates aan het downloaden en installeren. Ik hou je op de hoogte, alvast thanks voor je hulp en info. Tot hoors,
 
hallo, nog efkens toevoegen ; het is bij installatie van driver Atheros ; die start normaal tot op het scherm (blauw) van Atheros om installatie te beëindigen. Groene balk loopt tot halverwege, en stopt het gewoon ; geen reactie meer. Dus moet ik laptop heropstarten. En zelfs dan geen bericht over vorige fout .. raar ..
ik wacht nu nog de installatie van alle updates (win 8.1) om te zien of er iets gewijzigd is. Ik laat het weten, groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan