Opgelost Problemen inloggen fb

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

davidvdp

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2015
Hallo ik heb een vraagje heb juist nieuwe pc geinstaleerd (acer aspire xc-1780) alles gaat behalve als ik inlog op fb krijg ik melding facebook heeft je te vaak omgeleid. bij opzoeken van de fout moest ik cookies verwijderen enzo dat heb ik gedaan maar probleem blijft idem alleen voor fb al de rest gaat iemand idee wat ik zou kunnen doen? Mvg20231126_151737_resized.jpg

Mogelijk gooit één van van je add-ons of extentions roet in eten? Probeer die eens stuk voor stuk uit te schakelen?
En anders als dat niet helpt: Maak eens een extra schoon profiel aan voor Firefox of Chrome en test het dan eens opnieuw met dat profiel.

Mogelijk gooit één van van je add-ons of extentions roet in eten? Probeer die eens stuk voor stuk uit te schakelen?
En anders als dat niet helpt: Maak eens een extra schoon profiel aan voor Firefox of Chrome en test het dan eens opnieuw met dat profiel.
Dit heb ik geprobeerd maar probleem blijft hetzelfde. Ik ga eens alles opnieuw istaleren en alle cookies aanvaarden mss ligt daar het probleem 🙏

Dan zou ik eerder denken aan beveiligingssoftware die er draait. Of mogelijk een hosts-bestand die een aanroep naar Facebook naar een andere server verwijst.

Waar komt een traceroute naar Facebook.com precies uit?

Ga verder.....

(je plaatst een halve quote)

Staat een antivirus op een trail ga die eerst een verwijderen mss dat die het blokeerd

Staat een antivirus op een trail ga die eerst een verwijderen mss dat die het blokeerd
Zou kunnen, maar een traceroute geeft al aan waar die uitkomt.

Klopt.

tracert facebook.com

Gewoon bereikbaar dus. Heb je Facebook al in een private/incognito tabblad geprobeerd?
En krijg je die melding meteen op FB, als je niet ingelogd bent? Of enkel na het inloggen?

Gewoon bereikbaar dus. Heb je Facebook al in een private/incognito tabblad geprobeerd?
En krijg je die melding meteen op FB, als je niet ingelogd bent? Of enkel na het inloggen?
alleen als ik wil inloggen. ook in private/incognito tabblad is het idem

Dan is er duidelijk een fout bij Facebook.
Hoelang heb je dit al?
Dit moment bij aankoop van nieuwe pc en heb dan nieuwe fb aangemaakt met nieuw email adres, omdat ik al mijn paswoorden niet meer wist

Het kan zijn dat je Facebook geblokkeerd is omdat je een dubbel account hebt aangemaakt, en dat er er bij FB daar een bugje in de detectie steekt.

Bij Facebook verwijst de website steeds door naar dezelfde pagina, en dat ziet je browser waardoor je deze foutmelding krijgt.

Het kan zijn dat je Facebook geblokkeerd is omdat je een dubbel account hebt aangemaakt, en dat er er bij FB daar een bugje in de detectie steekt.
Maar ik heb een nieuw account aangemaakt met een nieuw mailadres? Normaal zou dit geen probleem mogen zijn toch?

Maar ik heb een nieuw account aangemaakt met een nieuw mailadres? Normaal zou dit geen probleem mogen zijn toch?
Misschien wel, omdat je mogelijk geen meerdere accounts mag aanmaken.
Of er is iets anders mis, bijvoorbeeld dat iemand het gerapporteerd heeft?

Waarom recover je niet je vorige account?

Misschien wel, omdat je mogelijk geen meerdere accounts mag aanmaken.
Of er is iets anders mis, bijvoorbeeld dat iemand het gerapporteerd heeft?

Waarom recover je niet je vorige account?
Dat heb ik geprobeerd maar ik weet mijn login niet meer en heb een vragenlijst moeten doen maar blijkbaar te weinig info ik ga mss zelf eens bellen met microsoft om te kijken wat ik het beste kan doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan