Nootdorp99
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 mrt 2006
Ik onlangs een NAS (Iomega Storcenter ix2-200 gekocht en deze geinstalleerd in mijn thuis-netwerkje. Op zich is dat prima gegaan hoewel ik tegen een paar problemen aanloop. Hopelijk kan ��n van jullie mij helpen. Ik post het bericht in de categorie 'Routers' omdat ik vermoed dat daar mijn problemen moeten worden opgelost.
* De NAS is niet remote bereikbaar.
Ik heb een account gemaakt bij serverthuis.com en daar ook mijn ip-nummer opgegeven maar wanneer ik nu via www.***.serverthuis.nl naar mijn NAS probeer te gaan kom ik in het inlogscherm van mijn router.
IK heb trouwens een router van tele2. Ik meen dat dat een davolink is?
Wie weet hoe en wat ik moet instellen in deze router?
* connectie valt weg.
Wanneer ik probeer grote of meedere bestanden van mijn draadloze laptop naar de NAS te kopieren dan valt telkens de verbinding weg. Ik heb al het kanaal van de router aangepast maar vooralsnog zonder resultaat.
Alvast dank voor alle hulp!!
* De NAS is niet remote bereikbaar.
Ik heb een account gemaakt bij serverthuis.com en daar ook mijn ip-nummer opgegeven maar wanneer ik nu via www.***.serverthuis.nl naar mijn NAS probeer te gaan kom ik in het inlogscherm van mijn router.
IK heb trouwens een router van tele2. Ik meen dat dat een davolink is?
Wie weet hoe en wat ik moet instellen in deze router?
* connectie valt weg.
Wanneer ik probeer grote of meedere bestanden van mijn draadloze laptop naar de NAS te kopieren dan valt telkens de verbinding weg. Ik heb al het kanaal van de router aangepast maar vooralsnog zonder resultaat.
Alvast dank voor alle hulp!!