Opgelost Stroopwafel

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Aart van Blauw

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2024
Mijn computer, het merk is Dell Voxtrot, heeft een stroopwafel vast zitten in de bekerhouder. Hoe krijg ik die er uit?

• Haha
Waarderingen: Aar
Bedoel je?
Herstarten en wanneer de led van die drive aangaat, druk je op de knop. Kijk of hij dan opengaat.
of
...of open Deze computer. Klik met de rechtermuisknop op de betreffende drive en selecteer 'Uitwerpen'. Soms werkt dat als de knop dat niet doet.

Is die al gebakken of niet?

knackeuhbreud in de videu

@jackall Doe mai mahr een striepwaffel!

Het is niet gelukt. De hulplijn van het www.google.com wil een bedrag van € 200 voor de nieuwe bekerhouder. Ik wil het misschien zo laten. Maar de hulplijn zegt dat de stroopwafel dan gaat stinken. Nu denk in er toch maar aan om een nieuwe computer te kopen. Welke is er goed? Gezien mijn leeftijd heb ik niet veel nodig, maar wel de bank.

Ik zou voor deze kiezen, @Aart van Blauw. Handig in gebruik, start supersnel op, en hij bezorgt je altijd een lach op je gezicht, in plaats van dat je weer eens zuchtend dat verdraaide Windows weer eens moet updaten, met 5 minuten verplichte pauze tot gevolg. En updaten hoeft niet, dat lijkt vanzelf te gaan, of het is gewoon superveilig gebouwd. Ik heb nog nergens gezien dat er veiligheidsproblemen erin zitten.

Aanradertje dus!
1728495879312.jpeg

Misschien moet 'ie 'm gewoon door z'n foxstrot slikken?

• Leuk
Behoorlijk domme actie, het woord zegt het al, bekerhouder, daar moet je dus bekers in doen en geen stroopwafels.

🎵"Oh foxy foxtrot met je elastieken kaken!"🎵

Zal wel weer om zo'n Dell gaan die nergens van af kan blijven.

Ik wil niks insinueren :)

• Leuk
TS, lees dit eens aandachtig, je roept steeds maar wat, bekerhouder is een DVD writer.
En als je een nieuwe computer wilt, loop morgen naar een PC winkel, je verteld helemaal niets verder, ook geen budget b.v..

En lees je in wat betreft de betekenis van cookies :p

• Leuk
Uw bericht van de DVD kan ik niet goed openen. Er staat in uw email wel een plaatje van mijn bank (I.DEAL bank). Moet ik u betalen om de stroopwafel er uit te krijgen?

Dit is de oplossing:
1728506559178.jpeg

Daarmee is dan dit topic afgehamerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan