CaptainCavemaNL
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 mei 2007
Maar waar zul je dit dan voornamelijk aan merken?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je reactie.
Wel, Firewire heb ik tot op heden nog nooit gebruikt. Dus dat zal ik missen als kiespijn.
Wat bedoel je met LAN-verbinding 10/100?
Ik heb een 5.1 geluidskaartje, dus ook die onboard zal ik missen als kiespijn.
Nu ik net terug ben van vakantie, heb ik afgelopen weekend de onderdelen besteld, inclusief een SATA Western Digital harddisk van 250 GB.
De videokaart die ik voor ogen had, was een 8800 GT van XFX, wat me € 100,- zou kosten. Deze is alleen niet meer op voorraad, ze hebben me dan ook per mail verzocht een vervanger uit te zoeken. Deze zal ik dan ook bij Alternate moeten halen.
Ik heb zelf het e.e.a. opgezocht, en kwam al snel bij de volgende videokaarten uit:
9600 GT
8800 GT (320 MB?): http://www.alternate.nl/html/produc...RDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe&l3=NVIDIA
Of toch de 3870?
En mocht ik voor de 9600 GT gaan, neem ik dan beter de XFX- versie, of die van Club3D?
Nee, of hij is 20 euro omhoog gegaan. De productcode is sowieso anders.
Tja, ik weet sowieso niet of het prestatieverschil tussen de 9600 en de 9800/XFX 8800 die 20 euro waard is.
Het liefst blijf ik toch op € 100 zitten, wat grafische kaart betreft. Ténzij het die 20 euro werkelijk waard is.
8800GT presteert geloof ik net een fractie beter.Jammer dat de 4850, 3870 en de 9800 niet zijn meegenomen in deze benchmarks.
Uiteindelijk schijnt de 9800 hetzelfde als de 8800GT te presteren. Alleen biedt Alternate nu de XFX 8800GT aan. Deze schijnt al overgeclockt te zijn en net iets beter te presteren dan de stock versie. Zie http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amdnZWpsZGOa/GeForce_8800_GT_ASUS_vs_MSI_vs_XFX/
Zal die laatste kaart beter presteren dan de 9800GT, of ga ik uiteindelijk toch voor de nieuwere 9800GT?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.