Han...
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 mrt 2024
- Berichten
- 9
- Besturingssysteem
- Windows 10
- Office versie
- Office 365
Hoi
Zie bijlage.
Ik ben bezig met opzetten van een uren registratie.
Men moet de begintijd en eindtijd invullen, automatisch worden dan het aantal uren van die dag berekend.
Dat gaat goed.
Heb ik de hele week ingevuld. Totaal aantal uren worden automatisch opgeteld.
Zie rij "Eric" en kolom U.
Dat gaat goed. (ook als er meer dan 24 uren zijn)
Echter....
Als er op een dag niet gewerkt is, dan wordt er niets ingevuld, logisch.
Zie rij "Jan" en "Piet"
Maar dat gaat dan niet goed. Zodra er een cel leeg is geeft hij een foutmelding.
En dat krijg ik niet voor elkaar.
Wat doe ik niet goed?
Alvast dank voor de hulp.
mvg
Han
Zie bijlage.
Ik ben bezig met opzetten van een uren registratie.
Men moet de begintijd en eindtijd invullen, automatisch worden dan het aantal uren van die dag berekend.
Dat gaat goed.
Heb ik de hele week ingevuld. Totaal aantal uren worden automatisch opgeteld.
Zie rij "Eric" en kolom U.
Dat gaat goed. (ook als er meer dan 24 uren zijn)
Echter....
Als er op een dag niet gewerkt is, dan wordt er niets ingevuld, logisch.
Zie rij "Jan" en "Piet"
Maar dat gaat dan niet goed. Zodra er een cel leeg is geeft hij een foutmelding.
En dat krijg ik niet voor elkaar.
Wat doe ik niet goed?
Alvast dank voor de hulp.
mvg
Han