Opgelost USB C Hub 20 Gbps leverbaar?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Senso
  • Startdatum Startdatum
Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Deze gevonden maar is die ook met 20 Gbps leverbaar.

Wellicht dat ze daar bij UGREEN antwoord op kunnen geven?

Idioot om ieder plaatje te moeten aanklikken om de specificaties Gbps te kunnen zien. Zoekfunctie Hubs 20 Gbps levert ook niets op. Zeer slechte amateuristische site.

Niets opleveren kan ook betekenen dat ze het (nog) niet hebben ..
Ik zou ze een mailtje sturen, er zal vast een paar dagen overheen gaan voordat je antwoord hebt ..

PS: ik zou beginnen zoeken met de juiste benaming van 20gbps .. 'superspeed usb 20 gbps (usb 3.2 gen2x2)'

Laatst bewerkt:
Ja, jij hebt er mogelijk verstand van. Voor mij is het allemaal een hoop tekst en wellicht rommel wat ik niet gebruiken kan. Staat bij die prijs de komma niet verkeerd?

Er staat geen komma in dus wellicht dat je die zelf mag plaatsen ;)

Ik heb de kabel en HUB binnen. De kabel is volgens mij van redelijke kwaliteit.

De UGREEN HUB is van belachelijk formaat en zeer slechte kwaliteit. De grootte is twee kleine luciferdoosjes achter elkaar en het gewicht is nihil. Nog erger, de kabel 30 cm zit er aan vast en ik kan deze dus niet vervangen door een langere kabel. UGREEN is dus waardeloos spul en bedrog. Nooit meer UGREEN kopen dus! Komt totaal niet overeen met het beeld wat op de website wordt gegeven. Ik dacht kan ik mooi een fatsoenlijke/stevige HUB op het bureaublad plaatsen en nu staat/hangt dat ding (weegt niets) scheef door het snoer op de pc. Puur bedrog.

Laatst bewerkt:
Het was de verwachting dat je heel wat (groots) kocht, toch staat er niets verkeerd afgebeeld, een korte kabel is erbij, en de grootte van de hub is af te leiden naar de grootte van de USB-C connectoren ..

Er staat ook bij dat 'ie maar 70 gram weegt.

grootte van de USB-C connectoren ..
Die zijn volgens mij niet op ware grootte maar drie maal zo groot. Waarom zet je er geen klein luciferdoosje naast?

Als ik zeg bedrog, nep en rommel dan is dat ook zo. Koop er eerst zelf maar een, dan praten we verder.

Als het apparaat 'gewoon' 10 Gbps doet, is er geen bedrog .. en van rommel mag/kun je eigenlijk niet spreken, je hebt immers garantie op die apparaten !

Wat is er dan nep ga ik me dan afvragen ?

Een apparaat is het niet te noemen. Noem het een klein doosje. 30 cm vast snoer kun je niets beginnen. Normaal zit de aansluiting achter op de pc, dus je wilt verlengen en de HUB fatsoenlijk op je bureaublad plaatsen. Kan niet. Het doosje is lichter dan het snoer en bengelt er dus alle richtingen aan.

Of het werkt kan ik nog niet zeggen want de dure schijven moeten nog komen. Maar goed, het is al vrijwel onbruikbaar want waar moet je de schijven plaatsen of moet je die ook laten bungelen.

Garantie? Wat heb ik aan garantie bij dergelijke rommel? Wat schiet ik op met al die ellende?
Koop er zelf een dan zul je het weten waar ik het over heb.

Terug
Bovenaan Onderaan