Opgelost VBA data via UserForm naar ander blad

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Hallo allen, heb nog een vraagje; Voorgaande werkt prima; als extra wil ik een UserForm met een knop leegmaken. Nadat ik bijvoorbeeld 6 rijen heb toegevoegd op blad Calc, wil ik ook de mogelijkheid hebben om een keuze te maken uit deze 6 rijen om 1 bepaalde rij te selecteren en die leeg te maken. Suggesties?

Ik zou zeggen plaats een voorbeeldbestand met de meest recente layout en codes die je gebruikt zodat we gerichter advies kunnen geven. Je spreekt nl. over een Userform leegmaken maar daar staat maar 1 ComboBox en 1 TextBox op dus ... Of bedoel je met Userform de rijen die je toegevoegd hebt op blad Calc?

Wijzig de code nog eventjes naar onderstaande want anders kan je niet meerdere rijen achter elkaar verwijderen en moet je telkens het formulier sluiten en weer openen.
Code:
Private Sub CmdVerwijderen_Click()
    If CMBproduct = vbNullString Then Exit Sub
    If MsgBox("Ongedaan maken?", vbQuestion + vbYesNo, "Oeps") = vbYes Then
        With ThisWorkbook.Sheets("Calc")
            .Cells(CMBproduct.ListIndex + 14, 1).Resize(, 13).Delete xlUp
        End With
     End If
     UserForm_Initialize
End Sub

En hiermee kun je ook een rij naar keuze verwijderen. Zonder alle voorgaande aanpassingen, daar had ik geen tijd voor.

Bijlagen

Wijzig de code nog eventjes naar onderstaande want anders kan je niet meerdere rijen achter elkaar verwijderen en moet je telkens het formulier sluiten en weer openen.
Code:
Private Sub CmdVerwijderen_Click()
    If CMBproduct = vbNullString Then Exit Sub
    If MsgBox("Ongedaan maken?", vbQuestion + vbYesNo, "Oeps") = vbYes Then
        With ThisWorkbook.Sheets("Calc")
            .Cells(CMBproduct.ListIndex + 14, 1).Resize(, 13).Delete xlUp
        End With
     End If
     UserForm_Initialize
End Sub
Dank je voor het meedenken; Pas het aan, zie echter geen verschil

Laatste regel Userform_Initialize, daardoor wordt de combobox opnieuw ingelezen met de huidige aanwezige waarden.

Terug
Bovenaan Onderaan