Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Private Sub Workbook_BeforeSave(ByVal SaveAsUI As Boolean, Cancel As Boolean)
Application.Calculation = xlCalculationManual
Application.CalculateBeforeSave = False
Application.EnableEvents = False
End Sub
Waarom schrijf je dit? Dat was toch al besproken.selecteer alle lege regels onder de laatste regel met gegevens. Delete deze allemaal en kijk dan of de grootte van het bestand kleiner is.
Ik heb met VBA het gebruik van Names nagegaan, ik blijk 1 Name te hebben in dit bestand.Ik adviseer je toch om mijn Name Manager eens te downloaden en te starten, die toont namelijk ook verborgen bereiknamen, een plaats waar vaak ook verborgen koppelingen "wonen". Ik heb vaker mensen horen zeggen dat ze geen bereiknamen gebruiken, maar toch een bestand hadden met tienduizenden (verborgen) bereiknamen erin. Ze lijken dan onbelangrijk (geen formule gebruikt ze), maar ze vertragen het openen en sluiten van het bestand merkbaar. Kijken kost niks .
Kopieer eens het traagste bestand naar je C-schijf. Gaat het openen dan nog steeds zo traag? ZO niet, mogelijk heb je last van een netwerk probleem?
Ik weet niet hoe je die "Microsoft Office File Validation Add-in" kan zien. Ik vind op internet daarover relaties met oudere windows versies. Weet jij hoe je dat met Win 11 kan vinden?Kleine kans, maar kijk ook eens of toevallig de Microsoft Office File Validation Add-in in Windows is geïnstalleerd. Zoja, verwijder deze dan.
Ik heb naar energiebeheer gekeken en het energiebeheerschema op "Hoge prestaties" gezet.Nog gekeken naar:
Ik lees dat je de prioriteit van de toepassing op 'hoog' kunt zetten.
Zou ook eens kijken naar energiebeheer (powercfg.cpl).
Heeft onderstaande nog betekenis voor de prestaties?
Bekijk bijlage 381043
Dag JEC. Beetje kort lontje?Omdat je het blijkbaar niet geprobeerd hebt gezien je laatste bericht. Ik zal me er niet meer mee bemoeien
Start Control Panel en dan Programs and Features.Ik weet niet hoe je die "Microsoft Office File Validation Add-in" kan zien. Ik vind op internet daarover relaties met oudere windows versies. Weet jij hoe je dat met Win 11 kan vinden?
Het stond er niet. Jammer, kon ik hem ook niet verwijderenStart Control Panel en dan Programs and Features.
Als 'ie geïnstalleerd is staat 'ie daar tussen.
Die kan je dan zondermeer verwijderen.
Ik verwacht het niet, maar dan weet je het maar zeker
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.