Opgelost Welk huismerk inktcartridge voor Epson XP-2100 ?

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

lncscholten

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2003
Berichten
250
Ik gebruik nu de cartridges 603 XL, maar die werken niet. Hij geeft de melding niet bekend. Welke moet ik dan gebruiken?
 
Staat dat niet in de handleiding van de Epson XP-2100? Deze?
 
Laatst bewerkt:
Ja daar staat in dat je de originele moet gebruiken, maar die zijn hartstikke duur.
 
Dan moet je een afweging maken. Heeft 123inkt die niet?

Epson recommends the use of genuine Epson ink cartridges. Epson cannot guarantee the quality or reliability of non-genuine ink. The use of non-genuine ink may cause damage that is not covered by Epson’s warranties, and under certain circumstances, may cause erratic printer behavior. Information about non-genuine ink levels may not be displayed
 
Tja, is dat niet hetzelfde als een Ferrari kopen en dan bij de dealer klagen dat-ie zoveel zuipt? Printers werken heel simpel:
1. je koopt een hele goedkope printer (onder de € 100,-) en betaalt de hoofdprijs voor de inktpatronen
2. je koopt een goede printer (meer de € 200,-) en betaalt een schappelijke prijs voor de inktpatronen

Veel meer smaken zijn er niet. Ja, surrogaat patronen kopen en hopen dat ze werken. Jij wil, net zoals veel meer mensen, van twee walletjes eten.
 
Dan ga ik maar een wat duurdere printer kopen, maar dan welke ? Ik wil dan wel een schappelijke prijs voor de inktcartridges kopen.
 
Het kost allemaal geld. Iedereen wil een boterham verdienen en in een mooie auto rijden en een Smartphone hebben. Kun je niet een paar uur langer werken?

Ik heb zelf de Epson, Ecotank ET-4700. 4 verschillende tankjes, vier kleuren en die giet je vol. Epson 104 vullingen, kun je wel lang mee.
 
Ik heb zelf (en ben daar zeer tevreden over) de Epson ET4750. Die werkt met containers voor de inkt die je vanuit flessen bijvult. Het ding werkt perfect; ik heb 'm nu meer dan twee jaar in gebruik.

Ik had, op basis van ervaringen met eerdere inkjet printers, gelijk reserve inktpatronen gekocht, maar tot mijn stomme verbazing is nog geen enkele kleur van de oorsponkelijke patronen voor de helft op. De nieuwe flessen staan dus al jaren stof te vangen in de kast. Nu print ik niet superveel, maar toch. En nogmaals: het apparaat is echt heel goed, ook het scannen gaat fantastisch. Alles gewoon vanaf de pc's, tabletten en telefoons.
 
Terug
Bovenaan Onderaan