Western Digital TV Live hub

fritzthefox

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2011
mijn WDTVLiveHub blijft hangen
Ik heb hem willen terugzetten naar fabrieksinstellingen maar nu blijft hij haperen.
Het aan-uuit lichtje vooraan blijft flikkeren en dit krijg ik op mijn t.v scherm
ook heb ik geen verbinding meer met mijn computer
WDTV 1.jpgWDTV2.jpg

Laatst bewerkt:
Is er niet iets te vinden bij WD zelf? Lijkt mij dat ze een aangepast versie van Windows op dit systeem hebben staan, dus gewoon een nieuwe Windows er op zetten zal vast niet het gewenste resultaat opleveren.

Als die eenmaal in deze updatelus zit dan is het vrij lastig dit te stoppen.

Lukt het om in recovery mode te komen vian F8 bij het opstarten?

sorry,maar ik ben echt een computerleek ,ik begrijp niet wat je bedoelt en hoe ik dat moet uitvoeren?

Ding uitzetten en weer aanzetten. Tijdens het starten herhaaldelijk op F8 blijven drukken. Hopelijk verschijnt er dan een scherm met een aantal keuzes. Onder andere opstartherstel is 1 van de mogelijkheden.

momenteel heb ik niet de juiste kabel om hem met mijn computer te verbinden,heb een USB A naar HDMI kabel nodig(ben nog aan het zoeken war ik die kan vinden

Opstarten zonder de netwerkkabel ingeplugd ?

EDIT: Hoe heb je deze terug proberen te zetten naar de fabrieksinstellingen ?

via mijn t.v,was aangesloten op mijn t.v en draadloos verbonden met mijn computer
als ik hem nu opstart via mijn afstandsbediening blijft het aan/uitlichtje flikkeren en krijg ik dit op mijn t.v scherm

Bijlagen

• WOENSDAG.jpg
    WOENSDAG.jpg
    51,1 KB · Weergaven: 2
verbreek de draadloze verbinding ..

heb een vraagje over:

Ding uitzetten en weer aanzetten. Tijdens het starten herhaaldelijk op F8 blijven drukken. Hopelijk verschijnt er dan een scherm met een aantal keuzes. Onder andere opstartherstel is 1 van de mogelijkheden.
Als ik de kabel heb en mijn aansluit op mijn Computer en de opdracht uitvoer,is er dan geen gevaar dat ik de rest ook kwijtraak?ik heb namelijk een 2de WDTVLiveHub aangesloten op mijn t.v en die heeft wel verbinding met mijn computer?

is er dan geen risico dat ik mijn andere WDTVLiveHub,die wel nog verbinding heeft met mijn computer ook kwijtraak?

heb mezelf een 'usb to hdmi" kabel aangeschaft en de WDTVLiveHub aangesloten op mijn computer maar heb hier ook geen verbinding,de WDTVLiveHub2 is degene die aangesloten is op mijn t.v en nog verbonden met mijn computer

Bijlagen

• 20250219_153840[1].jpg
    20250219_153840[1].jpg
    1,8 MB · Weergaven: 9
Nee als die in het herstelscherm ding hangt, dan zal die niet zichtbaar worden. Dus dat probleem moet eerst opgelost worden.

Als je bang bent dat er iets mis gaat met die 2e hub dan kun je deze natuurlijk tijdelijk uitzetten. Kan er niets mis gaan.

heb mezelf een 'usb to hdmi" kabel aangeschaft en de WDTVLiveHub aangesloten op mijn computer maar heb hier ook geen verbinding,de WDTVLiveHub2 is degene die aangesloten is op mijn t.v en nog verbonden met mijn computer

Bijlagen

• GEEN VERBINDING.jpg
    GEEN VERBINDING.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 5
Ik had ook zo ongeveer dit probleem, en heb de stekker eruit getrokken, na 1 minuut dan een usb stick met WDTV live software (van de western digital website) erin gestoken en dat ding weer aangezet, en daarmee was mijn probleem opgelost.

Terug
Bovenaan Onderaan