wii aansluiten op Hd t.v, groen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjoleinhaverd

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2011
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Wij hebben een nieuwe samsung led t.v en ik wil de wii aansluiten.
Dit heb ik gedaan met een component kabel maar nu heb ik groen beeld en een ruizend geluid. Niet goed dus.
heb de instellingen van de wii al veranderd in HD t.v
Weet niet wat ik er aan moet doen. Iemand een idee??

Laatst bewerkt:
ik heb zelf geen wii

maar weet je zeker dat je hem goed heb aangesloten,
want mij lijkt dit een probleem van niet goed aangesloten

heb je de stekkers qua kleur goed zitten ?

Laatst bewerkt:
Hey,

ik heb toevallig wel een wii thuis en ik denk dat het komt dat het komt om dat de sterkte van het singaal niet aan de oorde is
Dit kan je verhelpen door simpel weg een AV versterker te kopen ( misschien heb je die zelf wel )

Gebruik je geen AV raad ik je dat wel aan het is makkelijk en werkt ook sneller

de av-stekker zit standaard bij de wii maar als ik deze aansluit dan krijg ik heel flikkerig beeld en ook een ruizend geluid. Alle stekkers zitten er goed in, goed kleuren enz. snap er niets van.

Heb je de mogelijkheid om de wii op een andere tv uit te proberen ?

Heb zelf ook een Wii op de samsung HD TV aangesloten, via de 3 componenten naar scart. Works fine! Maar idd, heb je het al op een andere tv geprobeerd?

Hallo Marjolein,

Ik heb hetzelfde probleem met een Samsung D6200. Wii aangesloten via de composiet aansluiting resulteert in groening beeld en zoemend geluid. Samsung is nog geen maand oud. Heb je al een oplossing? Op internet heb ik hier weinig meldingen over gevonden.

Carlo

hoe sluiten jullie ze aan

als je da av kabel hebt rood wit geel - sluit die dan aan op dezelfde kleuren
als je de andere kabel hebt met 5 van die tulp stekkers sluit ze dan ook aan op alle dezelfde kleuren

als het dan nog niet is opgelost check dan of de wii het wel op een andere tv doet

Ik heb de Wii middels een originele Nintendo Wii-aansluiting (5 stekkers) aangesloten op component aansluiting van Samsung. De kleurtjes kloppen (ook andere variaties geprobeerd, zonder resultaat).
Wii werkte op oude CRT televisie probleemloos.

Carlo

Laatst bewerkt:
heb zelf een beetje zitten puzzelen.
Ik weet niet hoe het heet maar ik had nog een scart stekker en daarin kon ik de 3 stekkers doen en hij doet het perfect!!
Dus als er meer met dit probleem zijn: probeer dit eens.
vraag is opgelost

Ik heb ook dat groene beeld, kom net met een Wii thuis.... met de drie componenten naar AV gaat het goed maar met de 5 direct naar de door Samsung megeleverde koppelingskabel, die ook aangeraden werd door de winkel heb ik groen beeld en storingsgeluid. Kan geen oplossing vinden op internet... jullie spelen nog steeds via de drie stekkers rood/blauw/groen ? of is er inmiddels een oplossing gevonden, dan kan ik ophouden met zoeken....

Hallo,

Bij mij was dat ook het probleem, maar ik heb gewoon de twee rode kabeltjes omgewisseld en toen deed hij het gewoon prima.

En na deze bijdrage met wellicht mogelijke oplossing gaat er nu een slotje op dit topic. Het zal verder als naslagwerk gaan dienen.
Topic is van Oktober 2011. Niet actueel meer dus.;)
Helpmij.nl hanteert als huisregel: •Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld.
Gaarne aandacht hiervoor.

Succes verders op ons forum:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan