Flitskikker InfoTool

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, nog even een snel vraagje.

Ik kon het niet laten om het programma even te openen met een reflector, maar hoe heb je het voor elkaar gekregen om die CLI header te verwijderen? Dat is mij nog nooit gelukt. Een antwoord zou zeer gewaardeerd worden.

Groetjes,

Rick
 
@ azb100: deze app is in VB6 geschreven, niet .Net. Ik neem aan dat VB6 apps geen CLI header hebben :p
 
Zo heel bijzonder is het volgens mij nog niet, in .NET kun je volgens mij achter al die info komen met het My namespace en property Computer...
 
Ja, de informatie vergelijken met de vereisten voor games. Dat is toch ook weer niet erg ingewikkeld. Misschien alleen veel werk om al die games erin te zetten...
 
Leuk programma!
Dit komt eruit rollen:

Adviesniveau: Battlefield Heroes - Recommended

Onderdeel**|Huidig**|Eis**|Voldoet***
*
notok.gif
Processor
| Pentium(R) Dual-Core CPU E5400 @ 2.70GHz (Dual Core) | Intel Pentium 4 Processor | NEE **
*
ok.gif
Kloksnelheid (MHz)
| 2700 | 2000 | JA **
*
ok.gif
Geheugen (MB)
| 4095 | 1024 | JA **
*
ok.gif
Totale hardeschijfruimte (GB)
| 194,83 | | JA **
*
ok.gif
Vrije hardeschijfruimte (GB)
| 68,05 | 1 | JA **
*
ok.gif
Vrije hardeschijfruimte op systeemschijf C: (GB)
| 25,26 | | JA **
*
notok.gif
Videokaart
| | NVIDIA GeForce 6200 | NEE **
*
ok.gif
Videogeheugen (MB)
| 512 | 128 | JA **
*
ok.gif
Horizontale beeldschermresolutie (pixels)
| 1600 | | JA **
*
ok.gif
Verticale beeldschermresolutie (pixels)
| 900 | | JA **
*
ok.gif
Bitsdiepte
| 32 | | JA **
*
ok.gif
Vernieuwingsfrequentie (Hz)
| 59 | | JA **
*
ok.gif
DirectX
| 11.0 | 9.0c | JA **
*
ok.gif
Besturingssysteem
| Windows 7 Home Premium | Windows XP | JA **
*
ok.gif
Service Pack
| Geen | | JA **
Advies:
- De processor is verouderd of te zwak. Koop een nieuwe processor die compatibel is met de huidige socket en moederbord.
- De videokaart is verouderd of te zwak. Koop een nieuwe videokaart.

Let erop dat, als je nieuwe of nieuwere hardware installeert, dat je ook meer stroomverbruik krijgt. Het is dus mogelijk dat je ook een nieuwe voeding nodig hebt. Er zijn geen programma's om het vermogen van je voeding te detecteren, dus je zult zelf de kast moeten openmaken en kijken hoeveel vermogen (Watt) je voeding levert. Voor gaming of het gebruik van zware programma's heb je minimaal 500 á 600 Watt nodig.


info.gif
Gegenereerd door*
fkinfotl.gif
Flitskikker InfoTool (Versie 3.0.0.133)


Deze adviseur geeft aan dat ik, met mijn pentium D processor, een verouderde en/of te zwakke processor heb, terwijl het programma aangeeft dat je een pentium 4 processor nodig hebt. :shocked:
Zelfs voor de minimale eisen is mijn pc niet goed genoeg, daar heb ik een pentium 3 voor nodig!
Ook wordt mijn videokaart, een nvidia geforce 310 niet herkend. Vreemd genoeg herkent hij het videogeheugen (512 mb) wel.

Verder vind ik het een erg mooi en handig programma.
 
Laatst bewerkt:
Leuk programma!
Dit komt eruit rollen:

[...]
Advies:
- De processor is verouderd of te zwak. Koop een nieuwe processor die compatibel is met de huidige socket en moederbord.
- De videokaart is verouderd of te zwak. Koop een nieuwe videokaart.

Let erop dat, als je nieuwe of nieuwere hardware installeert, dat je ook meer stroomverbruik krijgt. Het is dus mogelijk dat je ook een nieuwe voeding nodig hebt. Er zijn geen programma's om het vermogen van je voeding te detecteren, dus je zult zelf de kast moeten openmaken en kijken hoeveel vermogen (Watt) je voeding levert. Voor gaming of het gebruik van zware programma's heb je minimaal 500 á 600 Watt nodig.


info.gif
Gegenereerd door*
fkinfotl.gif
Flitskikker InfoTool (Versie 3.0.0.133)


Deze adviseur geeft aan dat ik, met mijn pentium D processor, een verouderde en/of te zwakke processor heb, terwijl het programma aangeeft dat je een pentium 4 processor nodig hebt. :shocked:
Zelfs voor de minimale eisen is mijn pc niet goed genoeg, daar heb ik een pentium 3 voor nodig!
Ook wordt mijn videokaart, een nvidia geforce 310 niet herkend. Vreemd genoeg herkent hij het videogeheugen (512 mb) wel.

Verder vind ik het een erg mooi en handig programma.

Dankjewel.
De "Pentium(R) Dual-Core CPU" en de NVIDIA 3 en 4 serie herkent hij nog niet, dit wordt gefikst in de volgende versie. :)

Mvg,
Flitskikker
 
Goede service, de volgende versie ga ik zeker downloaden :thumb:
 
UPDATE

versie 3.1

Downloadlinks in de OP zijn aangepast.
Of download nu direct (installatie / portable).

Change List:

- Added: (Momentarily) support for NVIDIA GeForce 300 and 400 series graphics cards
- Added: Support for AMD Phenom II X6 processors
- Added: Shortcut to hardware monitor in the File menu, with info about the next version
- Improved: Processor recognition at Advisor
- Improved: Pentium Dual Core (E-series) at Advisor
- Improved: Graphics card lists for Advisor
- Improved: More games added to Upgrade Advisor
- Improved: NVIDIA graphics cards now as one group in Data file
- Improved: Support for more ATI Radeon HD 5000 series graphics cards
- Fixed: Print results error
- Fixed: Errors in names in About screen
- Fixed: Corrupted BB Code tables
- Fixed: Other several bug fixes
- Removed: Unnecessary code

Ook het probleem van xaras zou opgelost moeten zijn.
Indien je nog fouten tegenkomt, laat het mij weten.

Misschien wel de laatste update ooit :confused:, maar dat zie ik wel.

Mvg,
Flitskikker
 
Why laatste update?

De populariteit valt nog een beetje tegen. Tevens hebben de makers van CCleaner nu ook een systeeminformatietool gemaakt (die niet zo heel uitgebreid is) en die wordt natuurlijk meteen veel populairder. Dan gaat voor mij de lol er wel van af.

Als je meehelpt met verspreiden van InfoTool en anderen blijven het handig vinden, dan wil ik er wel mee doorgaan. :)
 
Ja zeg, heb het een poos terug bij mijn vader aanbevolen en die geeft dan weer veel computercursussen waar jou programma goed van pas komt.

Dus wel doorgaan he.....:thumb:
 
Even een handige tip voor mensen:

Er zijn nou eenmaal allemaal hackers overal op het internet.

Draai niet alles uit wat er in InfoTool is gezegd! (zoals de netwerk dingen: IP, MAC en DHCP)
Met die informatie kunnen hackers je rustig hacken.

Gewoon ter informatie! ;)
 
Even een handige tip voor mensen:

Er zijn nou eenmaal allemaal hackers overal op het internet.

Draai niet alles uit wat er in InfoTool is gezegd! (zoals de netwerk dingen: IP, MAC en DHCP)
Met die informatie kunnen hackers je rustig hacken.

Gewoon ter informatie! ;)

Mits je thuis geen nationale of internationale bank runt, ben je als persoon totaal niet intressant voor een hackert ;)

Just ter uwe informatie ;)
 
Mits je thuis geen nationale of internationale bank runt, ben je als persoon totaal niet intressant voor een hackert ;)

Just ter uwe informatie ;)

of je bent een "hacker" die gewoon wat mensen wilt irriteren :p
 
Offtopic: Nu snap ik waarom al die banken zijn omgevallen.

Ontopic: Handig programmatje zal hem zeker aanraden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan