• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Bevrijdingsdag extra verlof

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Lampie173

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2012
In bijgevoegd bestand;
Vraagstelling om aan de bevrijdingsdag verlof toe te kennen, mits deze aan 3 voorwaarden voldoet.
1 Om de 5 jaar;
2 doordeweekse dag;
3 en niet in weekeind.

Ik heb gezocht en gepuzzeld maar zelf kom er niet uit.

Bijlagen

Emields,
Dank voor je bericht.
Voordat ik de vraag ging plaatsen, heb ik gecontroleerd of er geen fouten in de formule(s) geslopen waren.
Het probleem was dat ik niet achter de juiste formule(s) kon komen!
Ik ga es ff checken of jij geen fuot gemaakt hebt!;)

Het zijn maar twee voorwaarden, telt dat ook als een fout?

@AlexCEL,
Ik rekende mijn vrouw al rijk! Ikzelf geniet dan allang van mijn pensioen, dus voor mij maakt het niets uit!

Ik ga eens puzzelen aan de formule om te kijken wat er moet veranderen, als deze dag in de CAO jaarlijks een vrije dag wordt i.p.v. een 5 jaarlijkse feestdag.
Iedereen bedankt voor het meedenken!

Emields,
Dank voor je bericht.
Voordat ik de vraag ging plaatsen, heb ik gecontroleerd of er geen fouten in de formule(s) geslopen waren.
Het probleem was dat ik niet achter de juiste formule(s) kon komen!
Ik ga es ff checken of jij geen fuot gemaakt hebt!;)
Wat is een fuot?

@Tech8
De zaterdag behoort zeker tot het weekeinde. Gelukkig wel!!
Maar in de CAO die het hier betreft, mag je als een Feestdag in het weekeind valt deze NIET extra declareren.
Dus alle Feestdagen die op een doordeweekse dag vallen en je moet een bereikbaarheidsdienst draaien, dan mag je deze (Feest)dag declareren als extra verlofdag.

Terug
Bovenaan Onderaan