hallo,
Ik zoek een manier om in excel bepaalde cellen te vergrendelen na goedkeuring door verantwoordelijke.
Het gaat hier over het invullen van gewerkte uren. de werknemer vult deze in waarna een verantwoordelijke dit moet goedkeuren.
Ik zou willen dat als de verantwoordelijke in een dropdown ok aanduid, dat in deze maand ingevoerde data niet zomaar meer gewijzigd kan worden.
Op het voorbeeld in bijlage, zou de ingevulde data in cellen B4 - D34 vergrendeld moeten worden zodra in G23 "ok" geselcteerd word.
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik zoek een manier om in excel bepaalde cellen te vergrendelen na goedkeuring door verantwoordelijke.
Het gaat hier over het invullen van gewerkte uren. de werknemer vult deze in waarna een verantwoordelijke dit moet goedkeuren.
Ik zou willen dat als de verantwoordelijke in een dropdown ok aanduid, dat in deze maand ingevoerde data niet zomaar meer gewijzigd kan worden.
Op het voorbeeld in bijlage, zou de ingevulde data in cellen B4 - D34 vergrendeld moeten worden zodra in G23 "ok" geselcteerd word.
Alvast bedankt voor de hulp!