Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Opsich is de sim het probleem niet, maar ik verwacht andere beren op de weg.Even zoeken op "SIM cardadapter" levert o.a. het volgende op -> https://www.phonestore.nl/p136292/sim-kaart-adapter-set.html?mpid=134262
Dan is dat probleem opgelost. Vervolgens die SIM card in het toestel proppen en kijken of het werkt.
Mocht je toch een aparte SIM willen kopen dan is een bundel van 500MB waarschijnlijk al genoeg. Foto's op dit soort toestellen druk je nog uit in Kb en niet in Mb.
Leuk trouwens dat je op je eigen manier probeert de taal te verrijken. Normaal gesproken gebruik ik de twee 'bron' varianten: "an sich" of "op zich".Opsich is de sim het probleem niet, maar ik verwacht andere beren op de weg.
Fijn, maar daar heeft de TS niks aan. Misschien een idee om voortaan even voordat je op [Plaats reactie] drukt kijken of je bericht nuttig is? Dan blijft het gezellig i.p.v. dat de sfeer om kan slaan. Met whopping 42k aan posts, en een forumleeftijd van 15 jaar hier zou je dat immers wel moeten weten, lijkt me.Leuk trouwens dat je op je eigen manier probeert de taal te verrijken. Normaal gesproken gebruik ik de twee 'bron' varianten: "an sich" of "op zich".
Tja, wie begon er, luistert niet via PM, etc...Ik doe alleen wat jij ook vaak doet. Twee maten om mee te meten? Bovendien vond ik het een grappig intermezzo.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.