Wat bedoel je met raar? Welke symptomen/meldingen/errors? BIOS staat niet goed? Waaruit concludeer je dat?
Foto's lijkt mij niet te doen. Iemand die er verstand van heeft zou wel wat hebben aan een output file.
Kijk eens naar het onderstaande:
Ik heb er geen ervaring mee.
u kunt echter alle BIOS-instellingen exporteren als een tekstbestand binnen het BIOS. Zorg ervoor dat u een USB-stick hebt die is geformatteerd als FAT32 en is aangesloten op een USB-poort. Druk op DEL wanneer het systeem opstart om de BIOS-instellingen op te halen. Ga naar "Tools", en vervolgens "User Profile" en vervolgens "Load/Save Profile from/to USB Drive". Volg de instructies onder aan het scherm om de BIOS-instellingen op te slaan als een tekstbestand. Als mijn geheugen me niet in de steek laat, denk ik dat u op ALT en F2 of iets dergelijks moet drukken om de BIOS-instellingen op te slaan als een tekstbestand. Kies niet CMO, want dat creëert een onleesbaar bestand, het wordt alleen gebruikt om BIOS-instellingen op te slaan/back-uppen naar een USB-station om te laden door het BIOS zelf. Terwijl u bij het opslaan als een tekstbestand alle BIOS-parameters kunt lezen in Kladblok, bijvoorbeeld. Ik hoop dat dit helpt.