imjn pc doet raar en de bios staat niet goed iemand een z790h met windows 11

ciske de rat

Verenigingslid
Lid geworden
10 jun 2003
is er iemand hier
die het bord van asus z790h heeft
e een m2 schijf en ssd draait
ik zou graag de instelling van het bios willen
hebben op foto zo dat ik alles kan nakijken
wat er bij mijn verkeerd staat

Wat bedoel je met raar? Welke symptomen/meldingen/errors? BIOS staat niet goed? Waaruit concludeer je dat?
Foto's lijkt mij niet te doen. Iemand die er verstand van heeft zou wel wat hebben aan een output file.
Kijk eens naar het onderstaande:
Ik heb er geen ervaring mee.
u kunt echter alle BIOS-instellingen exporteren als een tekstbestand binnen het BIOS. Zorg ervoor dat u een USB-stick hebt die is geformatteerd als FAT32 en is aangesloten op een USB-poort. Druk op DEL wanneer het systeem opstart om de BIOS-instellingen op te halen. Ga naar "Tools", en vervolgens "User Profile" en vervolgens "Load/Save Profile from/to USB Drive". Volg de instructies onder aan het scherm om de BIOS-instellingen op te slaan als een tekstbestand. Als mijn geheugen me niet in de steek laat, denk ik dat u op ALT en F2 of iets dergelijks moet drukken om de BIOS-instellingen op te slaan als een tekstbestand. Kies niet CMO, want dat creëert een onleesbaar bestand, het wordt alleen gebruikt om BIOS-instellingen op te slaan/back-uppen naar een USB-station om te laden door het BIOS zelf. Terwijl u bij het opslaan als een tekstbestand alle BIOS-parameters kunt lezen in Kladblok, bijvoorbeeld. Ik hoop dat dit helpt.

Laatst bewerkt:
ik heb vorige jaar een nieuwe pc laten bouwen en laten instaleren nu kreeg ik van morgen te veeel problemen
vast lopers op games en programmas die in eens niet meer werkte de maat was vol bij mijn
ik heb die stick er bij gepakt om windows op nieuw te installeren dit liet hij niet toe om dat diverse dingen in bios niet goed stonden ik heb ook al gehad dat hij compleet de schijven niet vond nu vind hij de schijven dann is driver probleem dan is me windows niet geschikt voor mijn pc ik wordt er gek van

ik heb vorige jaar een nieuwe pc laten bouwen en laten instaleren

Zit er geen garantie op? Lijkt mij als je het zelf niet kunt de pc toch moet wegbrengen naar een reparateur/shop anders blijf je wellicht aanrommelen.

krijg nu de link van httpaka.ms/windowssysreq
dit wordt bij asus aan gegeven als tmp of zo iets dat uit of aan moet staan

Terug
Bovenaan Onderaan