Norton's flitsende werelbol

• Onderwerp starter Onderwerp starter Elisa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
LOL
Hij laat me hetzelfde zien als bij de mijne: het kladblokje.

Dat uitschakelen heb ik bij beiden al een tijd geleden gedaan. 3 boven elkaar weg vinkje.

Dan is er dus iets mis met je regfile-associaties...:rolleyes:

Rechtsklik het registerbestand eens. Is er een menuoptie Merge of importeren?

Het is een beetje een harde manier, maar als je msn echt niet gebruikt gaat dat heel eenvouding met xp antispy. klik op msn volledig verwijderen, ignore de foutmelding en start opnieuw op.
Geen last meer met messenger en/of norton.
BiGWXXL

Die twee zie ik niet staan. Ik heb wel de Hollandse XP.
Eigenlijk ziet er het gewoon uit wanneer ik anders rechtsklik.

Ik plak even anders wordt het een Babylonische spraakverwarring.
attachment.php

Wat een gekke ruimte onder mijn bericht!

Bigwxl, ik wil Messenger wel maar ik wil dat hij ophoudt met dreinen om de 2 minuten. ;)

Laatst bewerkt:
MSN wegkrijgen is geen probleem. Dat kan op genoeg manieren.

Het is juist de kunst om hem te houden, zonder dat ie je ongewenst lastig valt... ;)

Geplaatst door Elisa
Die twee zie ik niet staan. Ik heb wel de Hollandse XP.
Eigenlijk ziet er het gewoon uit wanneer ik anders rechtsklik.
[/IMG]

Ik heb een Engelstalige versie van Windows XP, maar dat "samenvoegen" intrigeert me.

Dat zou wel eens de Nederlandse vertaling van 'merge' kunnen zijn.

Rechtsklik eens op het reg-bestand en kies dat.

Wat gebeurt er dan?

Yesssss, moet je ook maar weten.
Die van mij zit er nu in.

Nu ga ik offline en pas zo aan.

Ik ben niet zo snel maar kijk eens naar de tijd :(

attachment.php

Niet dus.

Kleinkramer mijn man wil dat ik met hem iets kijk.
Mag ik morgen bij je terug komen?

Laatst bewerkt:
Toch is het een instelling ergens, Elisa.

Ik heb ook Messenger op XP, en waarom heb ik daar dan géén last van??

Alles nog steeds uitgeschakeld in de opties van Messenger?

Doe dit eens:

Ga naar Start/uitvoeren, en type Msinfo32 gevolgd door 'OK'.

Ga naar Softwareomgeving/opstartprogramma's.
Daar zie je alle progjes die automatisch geladen worden wanneer je Windows opstart.

Klik nu in de menubalk op 'Bewerken/alles selecteren', en vervolgens op 'kopiëren'.
Plak de inhoud in je bericht.

Ga ook naar Outlook Express > Beeld > Layout (hoe heet dat in het Nederlands??)

Daar mag geen vinkje bij 'Contactpersonen' staan want die worden gedeeld door Messenger en Outlook Express.

Ze verdwijnen dan wel uit Outlook Express, en je moet het adresboek dan handmatig oproepen indien nodig

uitschakelen van

hoi,start nis eens op
enkel klik op personal firewall,rechtsonder zie uitschakelen en daaronder configureren
klik op configureren
ga naar tabblad program control
vink automatische programma controlle af
onderaan zie je toepassing scan staan doe die eens
dan alles handmatig op toestaan blokkeren of vragen zetten
als je nu nog last krijgt van een melding dat een proggie het net op wil de melding goed lezen
men gaat gemakkelijk de fout in om tijdens zo'n melding de automatische toegang controlle weer in te schakelen

Ik persoonlijk vind die trekbol erg handig. Zie ik wat probeert het internet af te zoeken. Wil je hem niet meer zien, druk dan met je r. muis in het systeemvak op de bol. Dan op opties. Tabblad algemeen boven op. Daar kun je het vinkje werhalen bij alert trekker.

Voor Kleinkramer, toch maar een paint :)
attachment.php

Laatst bewerkt:
Elisa,

Messenger staat daar zo te zien niet tussen, dus dan zou het toch de Outlook Express-Messenger relatie moeten zijn.

Wanneer je Messenger verwijderd hebt en opnieuw geïnstalleerd NADAT je Msn.reg hebt geïmporteerd, moet je dat nóg een keer doen.

En heb je nog gechecked of Contactpersonen per ongeluk aangevinkt was?

Hajacaeswe,
We doen dit allemaal juist omdat ik graag die bol wil zien maar niet om de 2 minuten een melding dat messenger is preparing to acces the internet.

Doe-dit-dan,
Ik heb gescand. Messenger stond ergens anders als costum. Na deze scan kan ik kiezen voor Ask. Wordt dat doorgevoerd?
Maar ik vraag me af of hij dan nu niet om de 2 min. gaat vragen of Messenger er uit mag.
Als ik blokkeer kan ik Messenger weer niet gebruiken :(
Wat is nou het beste?

Kleinkramer,
Ik heb daarstraks ook al zitten kijken in Outlook Expr. maar ik kan daar niets over contactpersonen vinden.
In Messenger wel maar daar is alles grijs (niet bereikbaar)

Laatst bewerkt:
Bij mij doet hij het aleen met opstarten en verder zit de trekbol verborgen aan de zijkant. Soms met bepaalde prog.

Elisa, ik heb dat opgelost door messenger 5,0 te installeren.
dus eerst de oude verwijderen (op een harde manier )en dan nieuwe installeren, MAAR!! het is niet automatisch door norton beschermd.
Dus als je veel bestanden via msn binnenhaalt is het niet verstandig om dat te doen.
Tevens heb ik het probleem(pje) dat 5,0 telkens als ik het opstart (voor een gedeelte?) opnieuw word geïnstalleerd, maar daar zit ik niet mee.(duurt 5 seconden)
Overigens worden wel keurig de instellingen bewaard.
succes
BiGWXXL

Kleinkramer en BIGWXXL,

Alle veranderingen ten spijt in register en Norton.........msmsgs.exe wil of gaat weer voortdurend naar buiten :(
Het klopt toch wel dat het msMsgs.exe is? Ik zou met een N verwachten.
Het wordt dus tijd om even messenger weg te halen.
Maar.......krab krab.....had ik al lang gedaan als ik wist hoe! In software zie ik het niet.
Bij de Windows toestanden zie ik alleen MSN staan.
Ik blijf het verwarrend vinden.
Volgens mij moet het Windows Messenger zijn. Kijk boven maar naar de icoontjes.:confused:

tja je bracht me ff aan het twijfelen, ik heb t ff opgestart en ziehier het scrshot
het is msn M sgr
BiGXXL

Tja een bmp uppen gaat niet hé ? LOL :D

Bijlagen

• mess.jpg
    mess.jpg
    47,3 KB · Weergaven: 25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan