Goedemorgen Allemaal,
Ik denk er over om over te stappen. Van Windows naar Linux Ubuntu ivm die rare president en het niet steunen van Amerikaanse producten...
Alleen ik zit met een aantal kleinigheden.
Wat heb ik gevonden?
SabNZBD+ : gebruik ik nu al
MP3Tag: Kan Pudlletag worden?
MP3 player: Waarschijnlijk geen probleem? Gebruik Foobar 2000
Grabit: Alternatief?
Spotnet 2.0: Alternatief?
MPEG Audio Cellection: Van mp3 bestanden DIF bestanden maken voor Libre Office Calc
Spotweb - Overvieuw: Kan alleen gebruikt worden met een VPN (NZBServer raadt het gebruik van VPN Nederland aan)
Is daar een alternatief voor en hoe werkt het? Liefst een gratis versie, wordt alleen gebruikt voor Spotweb!
Libre Office gebruik in al jaren onder Win 10/11. Dus geen probleem.
O wie O wie kan mij verder help?
Bij eventuele installatie, moet TPM worden uitgeschakeld? Andere dingen waar ik op moet letten?
Graag jullie hulp>
Han
Ik denk er over om over te stappen. Van Windows naar Linux Ubuntu ivm die rare president en het niet steunen van Amerikaanse producten...
Alleen ik zit met een aantal kleinigheden.
Wat heb ik gevonden?
SabNZBD+ : gebruik ik nu al
MP3Tag: Kan Pudlletag worden?
MP3 player: Waarschijnlijk geen probleem? Gebruik Foobar 2000
Grabit: Alternatief?
Spotnet 2.0: Alternatief?
MPEG Audio Cellection: Van mp3 bestanden DIF bestanden maken voor Libre Office Calc
Spotweb - Overvieuw: Kan alleen gebruikt worden met een VPN (NZBServer raadt het gebruik van VPN Nederland aan)
Is daar een alternatief voor en hoe werkt het? Liefst een gratis versie, wordt alleen gebruikt voor Spotweb!
Libre Office gebruik in al jaren onder Win 10/11. Dus geen probleem.
O wie O wie kan mij verder help?
Bij eventuele installatie, moet TPM worden uitgeschakeld? Andere dingen waar ik op moet letten?
Graag jullie hulp>
Han