• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uren automatisch invullen

MrsA

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2023
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
Office 2021 Prof Plus NL
Ik ben al best tevreden over mijn urenoverzicht. Het daadwerkelijke overzicht is vele malen uitgebreider dan dit.
Mijn vraag gaat nu over bijgevoegd overzicht.
Iedere dat wordt er een apart tabblad gemaakt over de gemaakte uren, werkzaamheden en voor wie. Die worden vervolgens overgenomen in het tabblad 'Gewerkte uren'.
Is het mogelijk om dit tabblad automatisch in te laten vullen vanuit de dagelijkse tabbladen?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Bijlagen

in de plaats van 365 bladen stel alle in 1 tabel en daar kan je dan uithalen wat je nodig hebt.
Dat was m'n vraag niet.
In zo'n dagelijks tabblad worden ook nog meer gegevens ingevuld.

Dit is een gedeelte uit het bestand met alle benodige gegevens voor mijn vraag.

In B18:
Code:
=INDIRECT("'"&TEKST(A18;"jjjj-mm-dd") & "'!B3")
Daarmee zou je in principe de rest zelf in orde moeten krijgen...

In B18:
Code:
=INDIRECT("'"&TEKST(A18;"jjjj-mm-dd") & "'!B3")
Daarmee zou je in principe de rest zelf in orde moeten krijgen...
Dit is wat ik bedoel!!
Hier kan ik wat mee. De bedoeling van deze vraag voor mij was om ook hiervan te leren. Niet alleen dat de experts hier me al het werk uit handen nemen.

Dank je wel Enigmasmurf

Heb ik toch nog wel een vraag: Als een verwijzing er niet is, een dag waarop niet gewerkt is, dan komt er in het tabblad 'Gewerkte uren' #VERW! te staan. Er kan dan verder ook niet mee gerekend worden, wat wel de bedoeling is.
Hoe kan ik dat het beste oplossen?

PS: Ook hier wil ik weer van leren. ☺

Bijlagen

Super!!! Dank je wel

Kijk nu, ik wou net quasi hetzelfde posten😊
Het zal er misschien nog een beetje van afhangen op welke manier je er mee wil verder rekenen. Veiligheidshalve zou je de dubbele quotes op het einde door een 0 kunnen vervangen, en via opmaak alle nullen onzichtbaar maken.
Extra ander tipje: je hebt nu de gebruikers ook de eindtijd in E2 laten zetten. Onder het motto "hoe minder werk hoe liever" kan je die berekenen aan de hand van begintijd + I2.

Kijk nu, ik wou net quasi hetzelfde posten😊
Het zal er misschien nog een beetje van afhangen op welke manier je er mee wil verder rekenen. Veiligheidshalve zou je de dubbele quotes op het einde door een 0 kunnen vervangen, en via opmaak alle nullen onzichtbaar maken.
Extra ander tipje: je hebt nu de gebruikers ook de eindtijd in E2 laten zetten. Onder het motto "hoe minder werk hoe liever" kan je die berekenen aan de hand van begintijd + I2.
Dank je wel. En goede tip!
Dat motto is ook het mijne 😊

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan