• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vakken kleuren als je datum invoert van/tot

Nee hoor, je hoeft de namen niet op nieuw in te tikken, ik heb namelijk nog een foutje gevonden, alleen de verloven t/m rij 14 werden opnieuw geplaatst! Dat is in bijgaande versie verbeterd.
Je hoeft alleen te verversen als je een bestaande verlofperiode verkort. Alle verlofperiodes die je invoert worden direct gemarkeerd zodra medewerker, start- en einddatum zijn gevuld.

Bijlagen

Nu doet het plannen op een andere dag niet meer, hij geeft wel mooi verlof aan maar op een andere dag krijg ik een andere melding na je laatste update.

aanvulling: Oh zie nu nog een bericht van je. Zie dat het daar ook niet werkt. Ik ga het even bekijken. super bedankt nog steeds voor je moeite hoor!

Bijlagen

Er zaten nog enkele foutjes in de Event code van Sheet Diensten, zoals het selecteren van meerdere cellen om te wissen en ook een foutje in de Maand functie om de juiste maand te bepalen bij het plannen.

Bijlagen

@Warme bakkertje
Ik ben het eens met je eerste opmerking, dank daarvoor. Hiermee is weer eens bewezen dat je altijd iemand anders moet laten testen.
Maar of je nou de maand bepaalt aan de hand van de gevonden datum in kolom 2 of een andere kolom in diezelfde rij maakt natuurlijk niets uit, dat is dezelfde maand.;)

Wou net een rechtzetting plaatsen omdat ik een vakje had geprobeerd voor 1 januari en deze gaf dan een foutmelding. Dus Target.column kan wel dan.
Maar wil dan tegelijkertijd een oproep doen om geen variabelen te gebruiken die dezelfde naam hebben als Event eigen objecten om verwarring te voorkomen.

Code:
Function WelkeMaand(Target) As Integer

Yessss! Volgens mij werkt die! Toppers, bedankt voor je aanvulling Warme bakkertje.
En Ahulpje jij bedankt voor toch nog een hele klus :) kan ik ergens een bedankje heen sturen?

Dit gaat ons heel veel tijd schelen.

Terug
Bovenaan Onderaan